Rollspel för alla
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel för alla
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 20:35 |
|
Borttagen
|
jooo
5 maj, 2014 20:35 |
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 20:36 |
|
Borttagen
|
inte jag heller
5 maj, 2014 20:36 |
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 20:56 |
|
Borttagen
|
Börja på tåget
5 maj, 2014 20:59 |
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 21:02 |
|
Borttagen
|
Ja
5 maj, 2014 21:03 |
|
Lele
Elev |
Jag letade efter en tom kupé men hittade ingen. Tillslut gick jag in i en kupé där han som hade frågat mamma hur man kom till perrongen satt. Får jag sitta här det är fullt över allt? frågar jag. Självklart sa han
Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 maj, 2014 21:05 |
|
Borttagen
|
Jag gick in i tåget och öppnade dörrarna till den första kupen och där satt det två killar.
- hej får jag sitta här? frågade jag. 5 maj, 2014 21:06 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen