Harrys barn rollspel [ÖRS]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Harrys barn rollspel [ÖRS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 15:54 |
|
Borttagen
|
Ja
5 maj, 2014 15:55 |
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 15:57 |
|
Borttagen
|
Duu
5 maj, 2014 15:57 |
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 15:58 |
|
Borttagen
|
Jag gick in på perongen och gick på tåget och började leta efter en kupe.
5 maj, 2014 15:59 |
|
Lele
Elev |
Jag gick på tåget och satte mig i en tom kupé. Jag tog fram en bok och började läsa
Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 maj, 2014 16:02 |
|
Borttagen
|
Jag öppnade dörrarna till en kupe och där satt en kille.
- Får jag sitta här? frågade jag. 5 maj, 2014 16:03 |
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 16:03 |
|
Borttagen
|
-tack, sa jag och satt mig ner.
- Jag heter Julia Bell, sa jag glatt. 5 maj, 2014 16:04 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen