Magiska trekampen
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lux
Elev |
Ja, vilken skola vill ni helst gå på?
Jag bor i en vulkan. 4 maj, 2014 22:49 |
|
Lele
Elev |
4 maj, 2014 22:50 |
|
Lux
Elev |
Du då Alexandra Hagström?
Jag bor i en vulkan. 4 maj, 2014 22:51 |
|
Borttagen
|
Beauxbatons
4 maj, 2014 22:53 |
|
Lux
Elev |
Då måste jag ta Durmstrang då. Gör era mallar
Jag bor i en vulkan. 4 maj, 2014 22:53 |
|
Borttagen
|
Jag gör min i morgon.
4 maj, 2014 22:55 |
|
Lux
Elev |
Okej
Jag bor i en vulkan. 4 maj, 2014 22:55 |
|
Lele
Elev |
Min mall
Namn: Eric Efternamn: White Skola: Hogwarts Elevhem: Hufflepuff Ålder: 17 borde vi vara va? Personlighet: Smart, snäll och blyg Övrigt: Gillar godis och är med i turneringen i magisk trekamp Mama, kudos for saying that. For spilling.
4 maj, 2014 22:56 |
|
Lux
Elev |
Namn: Regina
Efternamn: Poltoranin Skola: Durmstrang Elevhem: nix, hon går som sagt på Durmstrang Ålder: 17 Personlighet: modig, intelligent, smidig Övrigt: kommer från Kazakstan Jag bor i en vulkan. 4 maj, 2014 22:58 |
|
Borttagen
|
Namn: Alexandra
Efternamn: Ross Skola: Beauxbatons Elevhem: Dom har inga Ålder: 17 Personlighet: Snygg, smart, smidig och snabb Övrigt: Är Homosexuell 5 maj, 2014 15:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen