PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neloon
Elev |
- Jag var i Grekland hela sommaren, sa jag
4 maj, 2014 09:18 |
|
Borttagen
|
- Vad kul, sa jag glatt.
Kupé dörrarna öppnades och där stod marodörerna. 4 maj, 2014 09:20 |
|
Neloon
Elev |
- Hej, sa jag och kramade om Remus
4 maj, 2014 09:29 |
|
Borttagen
|
Sirius drog in mig i sin famn och kysste mig.
- Saknat mig? Frågade Sirius. - Ja, sa jag. Sirius satt sig ner och drog ner mig i sitt knä. 4 maj, 2014 09:31 |
|
Neloon
Elev |
Jag och Remus gick ut från kupén och började prata om allt, vi stod där säkert tjugo minuter. När vi skulle gå in i kupén igen så såg vi Lily.
- Hej Lily! Sa jag - Hej, sa hon tillbaka och gick in till James 4 maj, 2014 09:38 |
|
Borttagen
|
Sirius och jag började pussas.
- Så varför kom du aldrig och hälsade på? Frågade jag. - Eh jo jag eh hade inte tid, sa Sirius nervöst. Jag såg på honom att han ljög. Jag reste mig upp och gick ut ur kupén. 4 maj, 2014 09:40 |
|
Neloon
Elev |
Det var väldigt spänt mellan dem och när Alex gick ut så gick Sirius snabbt efter
4 maj, 2014 09:41 |
|
Borttagen
|
Jag hörde att Sirius gick efter.
- Låt mig vara, sa jag argt. - Alex snälla låt mig få förklara, bad Sirius. - Jag vill inte hur skönt det var i sängen med någon tjej, skrek jag argt. Jag slog till honom och rusade därifrån sen. 4 maj, 2014 09:44 |
|
Neloon
Elev |
Jag sprang efter Alex, och på vägen så stötte jag på Sirius.
- Hur kunde du!? Skrek jag till honom och sprang förbi honom fort. - Alex! Skrek jag efter henne. Jag följde henne till slutet av tåget där hon stod och grät på "uteplatsen" jag ställde mig breved Alex och höll om henne - Du, han är en idiot, sa jag till henne - Du förtjänar bättre än honom 4 maj, 2014 09:51 |
|
Borttagen
|
Jag grät mot Alisons axel.
- Han sa att han hade förändrats, grät jag. 4 maj, 2014 09:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen