PRS Alexandra Hagström|AlexZz
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS Alexandra Hagström|AlexZz
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Lorelei motstår lusten att säga: "Jag vet." och istället svarar hon på frågan som en normal person.
"Namnet är Lorelei." Svarar hon och lägger kofferten på hyllan. Direkt efteråt slår hon sig ned och lutar sig bakåt, så gott det går. Så hon kommer vara i samma kupé som kärleksparet? Intressant. . .
3 maj, 2014 20:21 |
|
Borttagen
|
Dörrarna öppnades och där stod min bästis Pansy Parkinson.
- Pansy, utbrast jag och kramad om henne. - Alexandra, utbrast, Pansy och kramade mig tillbaka. Pansy satt sig ner bredvid mig. 3 maj, 2014 23:05 |
|
AlexZz
Elev |
Slytherin-kupén, undrar om de vet att hon är Gryffindor. Kanske inte, förhoppningsvis bryr de sig inte om det. Det är inte som att hon är vän med Potter så hon kanske kan komma undan från pikarna. Fast i förberedelse måste hon komma på en flyktplan, vem annars kan hon dela kupé med? Hon hade ju kunnat leta upp Hannah Abbott i för sig, Abbott är schysst. Hon beter sig lite blåst ibland, men schysst överlag.
. .
3 maj, 2014 23:26 |
|
Borttagen
|
Jag satt mig ner i Dracos knä och vi började pussas.
- Så Pansy hur går det med Blasie? Frågade jag nyfiket. - Bra, sa Pansy. Dörrarna öppnades och in kom Blasie Zabini. Han satt sig ner bredvid Pansy och började pussas med henne. Jag hade helt glömt att det var en till tjej i kupén. Jag vände mig mot henne. - Har du någon kille? Frågade jag nyfiket. 4 maj, 2014 09:12 |
|
AlexZz
Elev |
Lorelei tittar upp på henne, då hon tagit fram en bok när de andra kommit in. Hon sitter dessutom längst in kupén. Om det är för att gömma sig eller om det är för att hon inte vill vara i vägen är en fråga hon inte tänker besvara för sig själv.
"Nej, inte direkt." Svarar Lorelei, hon har sina små förälskelser som vem som helst annars, men det hade aldrig blivit något speciellt allvarligt av något av dem. Hon hade i för sig haft någon liten flört med Dean Thomas förra året men det var aldrig något stort. "Har länge har ni varit ihop?" Frågar Lorelei för skojs skull och gör en menande gest med handen mot Draco och Alexandra. . .
4 maj, 2014 17:08 |
|
Borttagen
|
- I fyra år, sa jag glatt.
Jag kysste Draco. - Finns det någon som du gillar då extra mycket? frågade jag nyfiket. 4 maj, 2014 17:10 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS Alexandra Hagström|AlexZz
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen