Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Heana låg i sin säng. Hon brukade annars gå upp tidigt, men just den här morgonen kände hon sig inte riktigt frisk. Hon hade huvudvärk och var snuvig. Hon suckade och såg upp i taket. Hon hade lyckats fått sin lägenhet för ett par år sedan. Innan dess bodde hon i ett tält i skogen. Hon hade fått försörja sig själv i över 15 år så hon visste ingenting om att vara snäll och trevlig mot andra människor. Visserligen så brukade hon inte träffa människor särskilt ofta, hon satt mest inomhus. Det var nog den främsta anledningen till att hon var så blek.

2 maj, 2014 09:59

Angelinaa
Elev

Avatar


((Alltså jag avskyr att rolla när karaktärerna inte träffas (då kan man liksom skriva en egen berättelse istället XP) Så hur är det tänkt att de ska träffas?))

2 maj, 2014 12:31

Borttagen

Avatar


( haha hm.. Vet inte XD))

2 maj, 2014 12:33

Angelinaa
Elev

Avatar


((Kom på något))

2 maj, 2014 12:36

Borttagen

Avatar


(( du med))

2 maj, 2014 12:36

Angelinaa
Elev

Avatar


((Min karaktär är utomhus och det är bara att gå förbi henne eller någonting))

2 maj, 2014 12:37

Borttagen

Avatar


( jaa visst)

2 maj, 2014 12:39

Angelinaa
Elev

Avatar


((Okej, så hur ska vi göra?))

2 maj, 2014 12:44

Borttagen

Avatar


( min karaktär kan typ gå ut och handla)

2 maj, 2014 12:45

Angelinaa
Elev

Avatar


((Visst, ska jag hålla kvar min karaktär på samma ställe? Eller vill du att jag ska flytta henne så de enklare möts? ))

2 maj, 2014 12:57

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll

Du får inte svara på den här tråden.