Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

kampen mot umbrigd

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > kampen mot umbrigd

1 2 3 ... 17 18 19
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag gick in i tåget och letade efter en tom kupe.
Jag öppnade dörrarna till en kupe och där satt Isabella Weasley.
- Hej får jag sitta här? frågade jag.

1 maj, 2014 14:54

PPP
Elev

Avatar


-Okej, sa jag blygt till personen i dörröppningen.
Jag var inte direkt van att prata med personer, mer än lärarna på Hogwarts.
- Det är du som är Alex Malfoy? fortsatte jag nervöst.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimages.8tracks.com%2Fcover%2Fi%2F010%2F369%2F125%2Ftumblr_oix897phV11vga72no1_540-5639.jpg%3Frect%3D0%2C13%2C540%2C540%26amp%3Bq%3D98%26amp%3Bfm%3Djpg%26amp%3Bfit%3Dmax%26amp%3Bw%3D320%26amp%3Bh%3D320 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F564x%2Fe3%2F28%2Fb2%2Fe328b2d4862564de4c4ebfd47c8372c3.jpg

1 maj, 2014 15:08

Borttagen

Avatar


- Ja, sa jag glatt.

1 maj, 2014 15:08

Alvenia
Elev

Avatar


- Så, lova att du tar hand om dig själv nu. Sa min mamma
- Jag har sagt det flera gånger mamma, jag kommer att klara mig, detta är ju inte första gången jag åker till Hogwarts. Sa jag till min mamma och kramade om henne.
- Hejdå gumman! Skrek hon till mig när jag gick på tåget.
Jag försökte att hitta en kupé som inte var upptagen av läskiga personer och så såg jag en kupé där det satt två tjejer som såg ut att vara i min ålder men jag vågade inte fråga om jag fick sitta där så jag satte mig i nästa kupé ensam.

1 maj, 2014 15:10

Borttagen

Avatar


Det kom in en tjej i kupen med hon gick.
Dörrarna öppnades och där stod min tvilling bror Draco.

1 maj, 2014 15:11

Alvenia
Elev

Avatar


Jag såg Draco Malfoy gå förbi min kupé och blängde konstigt på mig och jag blev nästan lite rädd när han gick förbi för jag har hört vad han har gjort mot många elever, en gång så doppade han en förstaårings huvud i en skållhet trolldryck

1 maj, 2014 15:41

Borttagen

Avatar


Draco satt sig ner bredvid mig.
- Draco det här Isabella Weasley, sa jag.

1 maj, 2014 16:16

PPP
Elev

Avatar


Jag såg en blek kille med vitblont hår stiga in i kupén.
- Draco, det här är Isabella Weasley, sa Alex.
-Hej, mumlade jag och tittade ned i golvet med händerna knutna i knät. Kalla mig Bella om du vill.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimages.8tracks.com%2Fcover%2Fi%2F010%2F369%2F125%2Ftumblr_oix897phV11vga72no1_540-5639.jpg%3Frect%3D0%2C13%2C540%2C540%26amp%3Bq%3D98%26amp%3Bfm%3Djpg%26amp%3Bfit%3Dmax%26amp%3Bw%3D320%26amp%3Bh%3D320 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F564x%2Fe3%2F28%2Fb2%2Fe328b2d4862564de4c4ebfd47c8372c3.jpg

1 maj, 2014 16:44

Borttagen

Avatar


lite fakta om mig
namn: Elias
efternamn: Ekelund
ålder: 27
elevhem: Gryffingdor
blodsstatus: halvblodig
utseende: brunt hår. ljus hudfärg. Ganska long.
favorit djur: drake
favorit emne: spådomskonst.
hatemne: inget.

1 maj, 2014 16:49

Borttagen

Avatar


- Hej Bella, sa Draco.
Jag kollade på Bella.
- Var är Ron? frågade jag.

1 maj, 2014 18:23

1 2 3 ... 17 18 19

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > kampen mot umbrigd

Du får inte svara på den här tråden.