hogwarts-rollspel för alla♥
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > hogwarts-rollspel för alla♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Eh vi kan väl börja, orkar inte vänta... Vem börjar?
1 maj, 2014 11:32 |
|
Pinkie Pie
Elev |
1 maj, 2014 11:34 |
|
Alvenia
Elev |
Jag vill jätte gärna vara med eller är jag är jag för sen?
1 maj, 2014 12:06 |
|
Borttagen
|
Alveina jag har svarat på din uggla men skriver här också: det går bra!
1 maj, 2014 13:02 |
|
Alvenia
Elev |
Mallen:
Namn: Ali Serry Ålder: 14 Utseende: Jag vet inte hur man lägger in bilder men jag ser ut som jag gör på min profilbild Elevhem: Gryffindor Blodstatus: Renblodig Familj: Mamma pappa och så har jag en 16 år gammal storebror och en 5 år gammal lillasyster Bästa vän: Albus Severus Potter och Lilly Potter. Favoritämne: Försvar mot svartkonster och trolldryckskonst Hatämne: Spådomskonst och trollkonsthistoria Övrigt: Min pappa vill inte att jag ska gå på Hogwarts utan att jag ska gå på Beaubatons akademi, men min mamma tyckte inte att jag skulle dit för att det var för långt iväg så de skildes och jag har mått kasst enda sedan den dagen 1 maj, 2014 13:20 |
|
Borttagen
|
Alveina kan du börja tror du?
1 maj, 2014 14:25 |
|
Alvenia
Elev |
Jag vill inte börja
1 maj, 2014 14:33 |
|
Pinkie Pie
Elev |
1 maj, 2014 14:35 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller...
1 maj, 2014 14:43 |
|
Pinkie Pie
Elev |
1 maj, 2014 17:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen