Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS The Pie Club

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS The Pie Club

1 2 3 ... 45 46 47
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av kitto:
Harry-potter-bokslukaren's karaktär är satt i spoilern nu!

Har alla loggat ut? :c

I'm still here and klar with my mall. Men alla är vänner från början, va? Och ska Umbridge vara med? o__o

25 apr, 2014 19:03

kitto
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kitto:
Harry-potter-bokslukaren's karaktär är satt i spoilern nu!

Har alla loggat ut? :c

I'm still here and klar with my mall. Men alla är vänner från början, va? Och ska Umbridge vara med? o__o

Umbridge är med ja. Min karaktär får lite vänner genom storyn eftersom han är så jäkla dryg att han inte har några x)

25 apr, 2014 19:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av kitto:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kitto:
Harry-potter-bokslukaren's karaktär är satt i spoilern nu!

Har alla loggat ut? :c

I'm still here and klar with my mall. Men alla är vänner från början, va? Och ska Umbridge vara med? o__o

Umbridge är med ja. Min karaktär får lite vänner genom storyn eftersom han är så jäkla dryg att han inte har några x)

Okay xD

25 apr, 2014 19:05

Detta inlägg ändrades senast 2014-04-25 kl. 19:09
Antal ändringar: 2

kitto
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kitto:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kitto:
Harry-potter-bokslukaren's karaktär är satt i spoilern nu!

Har alla loggat ut? :c

I'm still here and klar with my mall. Men alla är vänner från början, va? Och ska Umbridge vara med? o__o

Umbridge är med ja. Min karaktär får lite vänner genom storyn eftersom han är så jäkla dryg att han inte har några x)

Okay xD

Både din och min karaktär finns nu i spoilern.

25 apr, 2014 19:07

Borttagen

Avatar


kitto: Oj, sorry, såg inte att din karaktär hette Charlie (i mellannamn, eller?) hoppas det är ok att min hette det... Och det där med teckning

25 apr, 2014 19:09

kitto
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
kitto: Oj, sorry, såg inte att din karaktär hette Charlie (i mellannamn, eller?) hoppas det är ok att min hette det... Och det där med teckning

Haha, såg det också nu x) Nej men jag ändrar bara det (och pappans namn då) till något annat

25 apr, 2014 19:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av kitto:
Skrivet av Borttagen:
kitto: Oj, sorry, såg inte att din karaktär hette Charlie (i mellannamn, eller?) hoppas det är ok att min hette det... Och det där med teckning

Haha, såg det också nu x) Nej men jag ändrar bara det (och pappans namn då) till något annat

Det kan väl vara kvar? x)

25 apr, 2014 19:12

kitto
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kitto:
Skrivet av Borttagen:
kitto: Oj, sorry, såg inte att din karaktär hette Charlie (i mellannamn, eller?) hoppas det är ok att min hette det... Och det där med teckning

Haha, såg det också nu x) Nej men jag ändrar bara det (och pappans namn då) till något annat

Det kan väl vara kvar? x)

Ändrade till Peter och det är fine med mig så det spelar ingen roll Tecknandet är ju ett gemensamt intresse vilket kanske kan leda till vänskap? ^^

25 apr, 2014 19:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av kitto:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kitto:
Skrivet av Borttagen:
kitto: Oj, sorry, såg inte att din karaktär hette Charlie (i mellannamn, eller?) hoppas det är ok att min hette det... Och det där med teckning

Haha, såg det också nu x) Nej men jag ändrar bara det (och pappans namn då) till något annat

Det kan väl vara kvar? x)

Ändrade till Peter och det är fine med mig så det spelar ingen roll Tecknandet är ju ett gemensamt intresse vilket kanske kan leda till vänskap? ^^

Ja, ofc ^^

25 apr, 2014 19:14

kitto
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kitto:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kitto:
Skrivet av Borttagen:
kitto: Oj, sorry, såg inte att din karaktär hette Charlie (i mellannamn, eller?) hoppas det är ok att min hette det... Och det där med teckning

Haha, såg det också nu x) Nej men jag ändrar bara det (och pappans namn då) till något annat

Det kan väl vara kvar? x)

Ändrade till Peter och det är fine med mig så det spelar ingen roll Tecknandet är ju ett gemensamt intresse vilket kanske kan leda till vänskap? ^^

Ja, ofc ^^

Prs via uggla? :3

25 apr, 2014 19:15

1 2 3 ... 45 46 47

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS The Pie Club

Du får inte svara på den här tråden.