PRS The Pie Club
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS The Pie Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
I'm still here and klar with my mall. 25 apr, 2014 19:03 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av Borttagen: I'm still here and klar with my mall. Umbridge är med ja. Min karaktär får lite vänner genom storyn eftersom han är så jäkla dryg att han inte har några x) 25 apr, 2014 19:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kitto: Skrivet av Borttagen: I'm still here and klar with my mall. Umbridge är med ja. Min karaktär får lite vänner genom storyn eftersom han är så jäkla dryg att han inte har några x) Okay xD 25 apr, 2014 19:05
Detta inlägg ändrades senast 2014-04-25 kl. 19:09
|
|
kitto
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kitto: Skrivet av Borttagen: I'm still here and klar with my mall. Umbridge är med ja. Min karaktär får lite vänner genom storyn eftersom han är så jäkla dryg att han inte har några x) Okay xD Både din och min karaktär finns nu i spoilern. 25 apr, 2014 19:07 |
|
Borttagen
|
kitto: Oj, sorry, såg inte att din karaktär hette Charlie (i mellannamn, eller?) hoppas det är ok att min hette det... Och det där med teckning
25 apr, 2014 19:09 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av Borttagen: kitto: Oj, sorry, såg inte att din karaktär hette Charlie (i mellannamn, eller?) hoppas det är ok att min hette det... Och det där med teckning Haha, såg det också nu x) Nej men jag ändrar bara det (och pappans namn då) till något annat 25 apr, 2014 19:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kitto: Skrivet av Borttagen: kitto: Oj, sorry, såg inte att din karaktär hette Charlie (i mellannamn, eller?) hoppas det är ok att min hette det... Och det där med teckning Haha, såg det också nu x) Nej men jag ändrar bara det (och pappans namn då) till något annat Det kan väl vara kvar? x) 25 apr, 2014 19:12 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kitto: Skrivet av Borttagen: kitto: Oj, sorry, såg inte att din karaktär hette Charlie (i mellannamn, eller?) hoppas det är ok att min hette det... Och det där med teckning Haha, såg det också nu x) Nej men jag ändrar bara det (och pappans namn då) till något annat Det kan väl vara kvar? x) Ändrade till Peter och det är fine med mig så det spelar ingen roll 25 apr, 2014 19:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kitto: Skrivet av Borttagen: Skrivet av kitto: Skrivet av Borttagen: kitto: Oj, sorry, såg inte att din karaktär hette Charlie (i mellannamn, eller?) hoppas det är ok att min hette det... Och det där med teckning Haha, såg det också nu x) Nej men jag ändrar bara det (och pappans namn då) till något annat Det kan väl vara kvar? x) Ändrade till Peter och det är fine med mig så det spelar ingen roll Ja, ofc ^^ 25 apr, 2014 19:14 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kitto: Skrivet av Borttagen: Skrivet av kitto: Skrivet av Borttagen: kitto: Oj, sorry, såg inte att din karaktär hette Charlie (i mellannamn, eller?) hoppas det är ok att min hette det... Och det där med teckning Haha, såg det också nu x) Nej men jag ändrar bara det (och pappans namn då) till något annat Det kan väl vara kvar? x) Ändrade till Peter och det är fine med mig så det spelar ingen roll Ja, ofc ^^ Prs via uggla? :3 25 apr, 2014 19:15 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen