PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
(HAHAH ok)
Jag var redan vaken. Jag hade gått upp för säkert två timmar sedan.När det var skola så var jag väl förberedd. Jag ville ha bra betyg och få ett bra jobb i framtiden och jag kämpade verkligen hårt för det. Jag hade precis ätit frukost. Jag ställde disken på köksbänken och gick sedan och tog en snabbdusch. Jag tvättade av mig och stängde sedan av duschen. Jag lindade in mig i en handduk sedan gick jag in i mitt sovrum och klädde på mig ett par blåa jeans och en olivgrön skjorta. Jag torkade igenom håret och borstade det sedan. Sen gick jag ut i hallen och tog på mig mina skor och min jacka.
26 apr, 2014 22:20
|
|
Borttagen
|
Jag vaknade av väckarklockans höga skrällande ljud och satte mig upp med ett ryck. Måndag. Något jag verkligen hatade var den dagen. En ny vecka, en ny dag, en ny start. Fy. En ny skoldag.
Jag drog åt mig mina kläder och började slött dra på mig dem. Innan jag gick ner för att äta frukost sminkade jag mig snabbt och satte upp håret i en knut på huvudet och borstade tänderna. Vid frukosten satt mamma och läste tidningen och pappa var redan på jobb som vanligt. Jag trängde snabbt i mig en macka och skyndade mig för att ta på mig skorna och jackan och springa ner till bussen som bromsade på min gård. Jag betalade och steg på.
26 apr, 2014 22:28
|
|
Borttagen
|
Jag bodde ganska nära skolan.Det tog bara ca 10 minuter att gå dit. Jag gick längst parkvägen och fick snart syn på skolan. Jag gick in genom entrén.
"HAHA Tönten är här!,ropade en av dem coola killarna
Jag suckade och såg ner i golvet.Jag hade alltid känt mig utanför.
26 apr, 2014 22:31
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig längst bak med alla andra coola. Samantha, även känd som Sammy och min bästa vän och så Johanna, Mirek, Selena, Caroline, Jordan, Mike och Jimmy. Jag började genast prata med dem om festen som hade varit på fredag och vi berättade om våra helger och så vidare.
Bussen stannade på skolan och vi gick av. Vi började gå mot skolan. Jag gick mellan Sammy och Jordan. Jordan lade ena armen runt mig och jag orkade inte göra något för att bort den. Jag brydde mig inte egentligen. Jag bara njöt av lite uppmärksamhet.
26 apr, 2014 22:40
|
|
Borttagen
|
Min första lektion var matte. Det var läxa dessutom.Jag hade kämpat riktigt mycket med den. Jag låste upp mitt skåp och hängde in jackan.Jag tog ut matteboken och låste sedan skåpet. Jag gick och satte mig på en bänk.
26 apr, 2014 22:44
|
|
Borttagen
|
Jag och mitt lilla gäng tog våra saker från våra skåp och gick iväg.till matten. Vi satte oss i en liten klunga längst bak i ett hörn.
26 apr, 2014 22:59
|
|
Borttagen
|
Snart började lektionen. Jag gick tyst in i klassrummet. Längst bak satt skolans populäraste tjej Elaine och hennes coola gäng. Jag såg tyst ner i golvet och satte mig på en bänk i mitten av klassrummet.
26 apr, 2014 23:01
|
|
Borttagen
|
- Kolla vem som kommer där, sade jag och blängde mot typ skolans nördigaste kille. Jag visste inte vad han hette, men som om jag ens brydde mig. Sammy knycklade ihop ett papper och slängde iväg det mot honom.
26 apr, 2014 23:03
|
|
Borttagen
|
Jag fick det ihopknycklade pappret i huvudet. Jag suckade tyst och slog sedan upp matteboken. Jag var van att bli hånad av folk.
26 apr, 2014 23:05
|
|
Borttagen
|
Vi slog upp våra böcker och satt där och pratade. Ingen av oss brydde sig om att jobban
26 apr, 2014 23:06
|
Du får inte svara på den här tråden.