Någon som vill rollspela?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rollspela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lux
Elev |
Ja, vänta några minuter bara
Jag bor i en vulkan. 24 apr, 2014 18:54 |
|
Lele
Elev |
24 apr, 2014 18:55 |
|
Lux
Elev |
Namn:
Efternamn: Smeknamn (inte ett måste) : Elevhem: Årskurs: Kön: Utseende: Blodstatus: Personlighet: Intressen: Husdjur: Tycker om: Tycker inte om: Övrigt: Blev det en bra mall eller? Jag bor i en vulkan. 24 apr, 2014 18:58 |
|
Lele
Elev |
Namn: Filip
Efternamn: White Smeknamn: Elevhem: Gryffindor Årskurs: 2 Kön: Kille Utseende: Brunt kort hår, blå ögon och ganska kort Blodstatus: Mugglarfödd Personlighet: Snäll, hjälpsam, smart och modig Intressen: Sitta i biblioteket Husdjur: Har inget Tycker om: Att var med vänner och att läsa Tycker inte om: Att var själv och att bli kallad smutsskalle Övrigt: Mama, kudos for saying that. For spilling.
24 apr, 2014 19:09
Detta inlägg ändrades senast 2014-04-24 kl. 20:37
|
|
Lux
Elev |
Namn: Begonia
Efternamn: Bilshwick Smeknamn: Elevhem: Ravenclaw Årskurs: 2 Kön: Häxa Utseende: Långt blont hår i en fläta, ganska lång och smal, mörkblåa ögon Blodstatus: Renblodig Personlighet: smart, pratglad, ambitiös Intressen: quidditch, läsa, kamrater Husdjur: tornugglan Maggie Tycker om: trolldomshistoria, choklad, vara med kamrater Tycker inte om: mugglarfödda Övrigt: Jag bor i en vulkan. 24 apr, 2014 19:22 |
|
Lele
Elev |
24 apr, 2014 19:25 |
|
Lux
Elev |
Ja (vi börjar väl på Hogwartsexpressen eller)
Begonia tittar sig omkring och hittar till slut en ledig kupé på Hogwartsexpressen. Hon är verkligen spänd på att börja sitt andra år på Hogwarts. Hon sätter sig ner och hoppas att någon ska sätta sig intill henne. Jag bor i en vulkan. 24 apr, 2014 19:28 |
|
Lele
Elev |
Filip gick på Hogwartsexpressen och letade efter en tom kupé. Tillslut så hittade han en nästan tom. Får jag sitta här det är fullt överallt? frågade Filip
Mama, kudos for saying that. For spilling.
24 apr, 2014 20:00 |
|
Lux
Elev |
Ja, det går bra, säger Begonia och ler. Du går i Hufflepuff, eller hur?
Jag bor i en vulkan. 24 apr, 2014 20:02 |
|
Lele
Elev |
24 apr, 2014 20:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen