Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs :3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs :3

1 2 3 ... 137 138 139
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Innan jag gick till bussen diskade jag efter att alla hade ätit frukost. Jag hade det ganska jobbigt hemma. Jag skulle alltid göra något och mina föräldrar var aldrig nöjda med det jag gjorde, utan skulle alltid gnälla på något. Det hade hänt att pappa hade slått mig, men det hade inte hänt många gånger iallafall.

Jag drog på mig min vita vårjacka och drog på mig mina konverse och gick till busstationen. Om några minuter kom bussen och jag satte mig på en plats och drog fram mobilen.

22 apr, 2014 19:56

Borttagen

Avatar


Jag tog bara en tallrik Yoghurt. Jag åt upp den snabbt,sedan gick jag in i badrummet och borstade tänderna.

Jag gick ut i hallen och tog på mig min skinnjacka och mina skor. Jag tog också på mig mina svarta solglasögon.

Jag gick ut och låste dörren efter mig. Där ute stod min vackra,röda BMW som jag hade fått i artonårspresent. Jag hade tagit körkort redan när jag var sexton. Det var så skönt att slippa ta bussen till skolan. Jag låste upp bilen och hoppade in. Jag satte fast mig och startade sedan bilen. Jag drog ner alla fönster och satte på radion på högsta volym. Jag körde ut från parkeringen och mot Skolan.

22 apr, 2014 20:03

Borttagen

Avatar


Bussen stannade vid skolan och jag och några andra gick av där. Min bästa vän Natasha sprang fram till mig och började direkt prata om något med någon tv serie som vanligt. Hon var besatt av tv serier. Hon märkte att jag inte lyssnade och drog mig i armen.
- Alltså du lyssnar ju inte! Sade hon surt. Jag skrattade och drog åt mig armen.
- Jag bryr mig inte om dina idiotiska tv serier, sade jag. Hon låtsades bli sur.
- De är inte idiotiska, mumlade hon surt. Vi fortsatte likadant tills vi kom in till skolan. Vi gick till våra skåp som var brevid varandra och lade in våra saker.
Natasha och jag hade varit bästa vänner i säkert tio år snart. Enda sedan tvåan, då vi var sju år.

22 apr, 2014 20:12

Borttagen

Avatar


Efter ca 10 minuter körde jag in på skolans parkering. Jag stängde av bilen och drog upp fönsterrutorna. Jag klev ut ur bilen och möttes av mitt gäng med kompisar som stod en bit bort och rökte. Jesper,min bästa vän. Vi hade känt varandra sedan dagis. Jespers flickvän Sara. Jespers Brorsa Johnny, Alexander från våran klass och Julia. Den snyggaste tjejen i skolan. Jag gick fram till dem och började genast kyssa Julia.

" Jag har saknat dig baby, sa jag

" Jag har saknat dig också!, sa hon.

22 apr, 2014 20:18

Borttagen

Avatar


Jag såg mig omkring och såg Zacke bromsa in på skolans parkering med sin röda BMW, som han så älskade. Han tyckte att han var så jävla cool och snygg och han skröt över sin flickvän, Julia, och det enda det gjorde med henne var att stå och hångla mitt på skolgården, typ bara för att alla skulle se. Han var typ populärast på hela skolan.

Jag igen var typ skolans nördigaste tjej, med bara en vän. Ful och äcklig. De flesta ignorerade mig, men det fanns ett litet gäng som mobbade mig, men jag hade blivit ganska van, och tog inte illa upp för det mesta.

22 apr, 2014 20:27

Borttagen

Avatar


Jag tog en cigg, sedan gick jag in genom skolingången. Jag gick bredvid Julia och resten av gänget gick bakom oss.
Jag gick bort mot mitt skåp och hängde in skinnjackan. Jag drog upp solglasögonen i pannan och log mot Julia. Hon fnittrade och kysste mig. Jag la armarna runt henne.

22 apr, 2014 20:30

Borttagen

Avatar


Natasha fnös åt Julia och Zacke.
- Jävla egoister. De får ju typ vad det vill. Bortskämda ungar, snäste Natasha och nickade mot Julia, Zacke och alla andra i deras gäng. Jag kunde inte göra något annat än hålla med.
- Mm, mumlade jag. Vi satte oss på en bänk och läste tillsammans igenom historia läxan vi hade fått.

22 apr, 2014 20:37

Borttagen

Avatar


" vad har du för lektion nu?, frågade jag.

" Engelska,suckade Julia

" Jag har historia,men vi ses på rasten,sa jag och kysste henne igen. Hon log och trippade sedan iväg. Jag drog med mig Johnny som också skulle ha historia och satte mig på en bänk utanför Klassrummet.

22 apr, 2014 20:42

Borttagen

Avatar


Natasha slog fast boken och suckade.
- Vem orkar med skola egentligen. Sade hon och gäspade. Det lät inte riktigt som en fråga när hon sade det. Jag smällde också fast boken och nickade.
Klockan ringde och jag drog med mig Natasha till historieklassen. Vi satte oss brevid varandra längst fram, som vanligt. Alla coola satt längst bak för att de skulle göra vad de ville utan att läraren skulle märka. Jag gillade historia, det var ett av mina favorit ämnen i skolan.

22 apr, 2014 20:47

Borttagen

Avatar


Jag drog med mig Johnny in i klassrummet och vi satte oss längst bak. Johnny tog upp sin historiebok och började jobba. Jag såg på honom och flinade.

" Jävla plugghäst!, skrattade jag.

" Vadå? Vi har ju läxa!, sa han.

Jag himlade med ögonen. Jag sket i läxan.

22 apr, 2014 20:49

1 2 3 ... 137 138 139

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs :3

Du får inte svara på den här tråden.