PRS med Diego
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med Diego
|
Borttagen
|
Jag hörde hur någonting hände.
17 apr, 2014 16:21
|
|
Borttagen
|
Jag stirrade på honom och mitt grepp hårdnade.
17 apr, 2014 16:22
|
|
Borttagen
|
-Jack, Diegos bror-
"Hej, broder." Sa jag och tog bort min patetiskt svaga brors hand från min axel.
Sedan började jag cirkla runt honom som den hök jag precis lämnat bakom mig som jag tagit form av.
"Ljuvlig flicka det här, vill du ha en smakbit?" Frågade jag och log ett retsamt leende medan jag närmade mig den söta flickans kropp.
17 apr, 2014 16:26
|
|
Borttagen
|
Jag gjorde ett nytt försök och dök upp emellan dom. "Vad gör du här egentligen?" Frågade jag och tog tag i hans arm.
17 apr, 2014 16:40
|
|
Borttagen
|
"Hm. Umgås med min käre bror." Sa jag och log och grep tag i närmaste gren och bröt av den.
Jag körde in den i Diegos mage oh in en bra bit genom trädet.
Sedan försvann jag.
17 apr, 2014 16:44
|
|
Borttagen
|
Jag stönade till. Aj... Jag greppade tag om grenen och drog ut den. Sen sjönk jag ner på marken bredvid Jacks offer och granskade henne. Det såg inte så illa ut men jag bet mig ändå i armen och gav henne lite av mitt blod. Då skulle hon läka fortare.
17 apr, 2014 16:47
|
|
Borttagen
|
Jag hade inte sett mycket av Diego det senaste årtiondet.
Vi gillade inte varandra riktigt, osämjan hade börjat för många år sedan.
17 apr, 2014 16:50
|
|
Borttagen
|
Jag satt kvar för att se så att hon skulle vara okej när hon vaknade och för att radera hennes minne såklart.
17 apr, 2014 16:52
|
|
Borttagen
|
-Bree-
Jag vaknade och fann mig själv stirra in i någons ögon.
"Vad fan?" Jag ryckte till och försökte komma bort från honom.
17 apr, 2014 16:58
|
|
Borttagen
|
Jag tog tag i hennes arm och såg in i hennes ögon. "Du måste ta dig här ifrån utan att minnas det här."
Sa jag och släppte henne sen och reste mig.
17 apr, 2014 17:00
|
Du får inte svara på den här tråden.