Prs med Pinkie Pie
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Pinkie Pie
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Nej, sa jag.
13 apr, 2014 20:46 |
|
Pinkie Pie
Elev |
13 apr, 2014 20:49 |
|
Borttagen
|
- Det är väl inte konstigt, sa jag.
Dörren öppnades och där stod Scorpius Malfoy. - Hej, sa jag. 13 apr, 2014 20:51 |
|
Pinkie Pie
Elev |
-Tja skorpan!, sa jag till Scorpius som nyss hade kommit in i vagnen.
-Ja men Julia, jag kanske inte känner alla men jag trodde att jag iallafall visste vad alla i våran årskurs hette. Men jag hade tydligen fel. :s
13 apr, 2014 21:00 |
|
Borttagen
|
- Hur känner ni varandra? frågade jag.
13 apr, 2014 21:01 |
|
Pinkie Pie
Elev |
13 apr, 2014 21:05 |
|
Borttagen
|
- Förlåt då, sa jag.
13 apr, 2014 21:07 |
|
Pinkie Pie
Elev |
13 apr, 2014 21:12 |
|
Borttagen
|
- I år ska vi äntligen göra get provet, sa jag glatt.
13 apr, 2014 21:14 |
|
Pinkie Pie
Elev |
13 apr, 2014 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen