Prs
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tack,sa jag.
Vilket elevhem vill du hamna i?frågade jag nyfiket. 9 apr, 2014 17:07 |
|
Lele
Elev |
9 apr, 2014 17:16 |
|
Borttagen
|
Jag vill hamna i Ravenclaw eller Hufflepuff,sa jag.
9 apr, 2014 17:32 |
|
Lele
Elev |
9 apr, 2014 19:23 |
|
Borttagen
|
Vilket elevhem vill du helst inte hamna i? Frågade jag.
9 apr, 2014 19:25 |
|
Lele
Elev |
9 apr, 2014 19:27 |
|
Borttagen
|
Samma för mig,sa jag.
Jag tittade ut genom fönstret. 9 apr, 2014 19:29 |
|
Lele
Elev |
9 apr, 2014 19:30 |
|
Borttagen
|
Okej,sa jag.
Vi började byta om. 9 apr, 2014 19:32 |
|
Lele
Elev |
9 apr, 2014 19:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen