Prs med Harry-Potter-bokslukaren och Julia Ginny Potter
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med Harry-Potter-bokslukaren och Julia Ginny Potter
|
Borttagen
|
- Hej jag är Julia White och det här är Fred och George Weasley, sa jag.
- Vilka är ni? frågade jag.
7 apr, 2014 20:54
|
|
Borttagen
|
"Matilda" sa jag.
"Harry" svarade Harry.
"Vänta lite" sa de två tvillingarna i kör. "Matilda och Harry Potter?"
Jag och Harry nickade.
7 apr, 2014 20:55
|
|
Borttagen
|
7 apr, 2014 20:57
|
|
Borttagen
|
"Ärren?" frågade en av tvillingarna.
Jag och Harry drog bort våra luggar. Ärren satt där. Exakt likadana. Som vi haft i alla tider.
7 apr, 2014 20:58
|
|
Borttagen
|
7 apr, 2014 21:00
|
|
Borttagen
|
En annan tjej kom in. Hon hade redan kapan på sig, och då kunde man se att hon var från Hufflepuff.
7 apr, 2014 21:01
|
|
Borttagen
|
- Hej, sa jag glatt.
- Så Fred vart är Ron? frågade jag.
- Vet inte, sa Fred.
7 apr, 2014 21:02
|
|
Borttagen
|
"Vem är Ron" frågade Harry och jag i mun på varandra.
Jag log. Han också. Jag skrattade. Han också. Jag var verkligen lik honom, tänkte jag.
7 apr, 2014 21:31
|
|
Borttagen
|
- Det är Fred och Georges bror, sa jag.
7 apr, 2014 21:35
|
|
Borttagen
|
"Jaha" sa Harry och jag i mun på varandra.
De andra skrattade. Vi också.
7 apr, 2014 21:35
|
Du får inte svara på den här tråden.