Rollspel (kom och joina)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel (kom och joina)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majaluna: Juhuuuuu är gärna meeed :3 Sköj!!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åh! ♥ No probelm Ja.. Jag har en del Nämn nån Asså, jag vet inte vad alla gillar men kanske att ett gäng tonåringar rymmer och hittar en gammal stuga ute i skogen där det spökar, en och en försvinner och det blir bara mer och mer mystiskt för varje dag... 7 apr, 2014 18:57 |
|
Majaluna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majaluna: Juhuuuuu är gärna meeed :3 Sköj!!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åh! ♥ No probelm Ja.. Jag har en del Nämn nån Asså, jag vet inte vad alla gillar men kanske att ett gäng tonåringar rymmer och hittar en gammal stuga ute i skogen där det spökar, en och en försvinner och det blir bara mer och mer mystiskt för varje dag... Åh, bra idé! Jag kör gärna på det :3
7 apr, 2014 19:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majaluna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majaluna: Juhuuuuu är gärna meeed :3 Sköj!!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åh! ♥ No probelm Ja.. Jag har en del Nämn nån Asså, jag vet inte vad alla gillar men kanske att ett gäng tonåringar rymmer och hittar en gammal stuga ute i skogen där det spökar, en och en försvinner och det blir bara mer och mer mystiskt för varje dag... Åh, bra idé! Jag kör gärna på det :3 Tack ♥♥ 7 apr, 2014 19:18 |
|
Borttagen
|
Går det att jag är med?
7 apr, 2014 19:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Går det att jag är med? Ofc!!! ♥ Jo, men iden ovan gillar jag, det vore ju hur kul som helst! Någon som är bra på mallar, själv glömmer jag alltid nåt 7 apr, 2014 20:21 |
|
Miss Black
Elev |
7 apr, 2014 20:34 |
|
Borttagen
|
Självklart! Men nu får vi nog sätta stopp, så att det inte blir FÖR många. Jag förklarar härmed (dramatiskt) detta rollspel fullt 7 apr, 2014 20:39 |
|
Miss Black
Elev |
7 apr, 2014 20:48 |
|
Borttagen
|
Jo, vi rollar nog i denna då jag tror det räknas som spamm att göra ytterligare en tråd?
Och ja vi behöver nog mallar också... sa det nyss... Är du okej på att göra mallar? För jag súger Miss Black 7 apr, 2014 20:49 |
|
Miss Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jo, vi rollar nog i denna då jag tror det räknas som spamm att göra ytterligare en tråd? Och ja vi behöver nog mallar också... sa det nyss... Är du okej på att göra mallar? För jag súger Miss Black Haha! Är nog helt ok. Tror jag Namn: Ålder: Kön: Utseende: Personlighet: Övriga egenskaper (tex bra på att sjunga) : Skäl att rymma: Övrigt: Min bokblogg
7 apr, 2014 20:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen