Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs mellan Laman och Alien typern 8)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Laman och Alien typern 8)

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag landar på marken igen och råkar vara så tung att jag går igenom hela Jupiter och till andra sidan.
- VAFAN!? Sade jag besviket och började gråta igen.
- Wääääh! Grät jag och grät så mycket att jag råkade svälja en Jupiter-fluga som började flyga omkring i min mage.
- Hihihihuhuhauhahahahöhöhö. Skrattade jag. Det kittlade i magen då flugan flög omkring, men sen till sist ploppade den ut genom mina näsborrar så att jag nös.
- ATJOOOOOOOO! Nös jag och flög tillbaka till andra sidan Jupiter.

3 apr, 2014 19:36

Borttagen

Avatar


Jag följer laman med blicken och ser ner i hålet han bildat.
"Tunnel! KANONKULAAAA!" skriker jag och bollar hoppar ner i hålet, men det är för litet, så ... jag fastnar.
"Ajjjjjjjj!!!!!!" skriker jag högt och försöker börja klättra upp igen.
När jag är uppe är jag smutsig och mitt vackra hårstrå ligger snett.
"Dumma lama ..." mumlar jag.

3 apr, 2014 19:42

Borttagen

Avatar


- HAHHAHAHAHAHA!!! Jag förstörde ditt hår. Sade jag stolt och dansade cha-cha med en jupiter-pinne som låg på marken. Jag insåg hur lame lilla Lime, jag var och kastade snabbt bort pinnen och slutade dansa. Jag visslade oskyldigt och harklade mig.
-HMRHMRHMRHMHRMHRM. Harklade jag mig och krökte på halsen sådär majestetiskt.
- Tillbaka till saken... Let's resa till jorden! Sade jag och sprang fram till alien typens rymskepp.
- Hokuspokusfilijoukus! Sade jag och skeppet var helt igen.
- WOHOO! Skrek jag.

3 apr, 2014 19:46

Borttagen

Avatar


"Fail, magi funkar ju inte ens på mitt rymdskepp!!! HAR INTE DIN MAMMA SAGT DET TILL DIG?!" säger jag och mitt skepp bajsar ihop igen.
"Men vi kan låna din farsas rymdskepp, hmhmhm???" säger jag och ser glatt på laman.
"Föresten, vill du lära dig ett trix, lilla lamaaaaah?" tillägger jag.

3 apr, 2014 19:51

Borttagen

Avatar


- OMG! Yes, sure. I älskar trix. Sade jag och trallade iväg till min pappelipappas rymdskepp. Den var gjord för lamor och alien typen skulle nog vara tvungen att stå. HAH! Känn på den du! Tänkte jag och gjorde glasögon med händerna framför mina ögon så att det skulle se ut som den där coola smileyn.
- NUHH! Visa mig trixet! Sade jag och stirrade roligt på alien typen för att hon skulle börja skratta.
- WÄÄ! Jag får dig aldrig att skratta. Grät jag. TA DIG I KRAGEN NU LIME FÖR FAN! Tänkte jag och tog mig i pälsen bakom nacken. Yeah.

3 apr, 2014 19:58

Borttagen

Avatar


"Det är för att du har lamahumor, du är inte kul" säger jag, fast skrattar sönder min ärthjärna på insidan.
"Jaa, men du måste ju lära dig att stå på bara två av dina små lamaben *fniss*, så du passar in på jorden!!! Och bonus att vara längre än din töntiga lamasläkt!" säger jag glatt.
Jag kollar på hans rymdskepp. Det var flera rymdkossor mindre än mitt och jag skrattade lite.
Dessutom hade den en ful färg, rymdgrön!!!

3 apr, 2014 20:06

Borttagen

Avatar


- FAN! Skrek jag och spottade på alien typen.
- Fy fan vad okänslig du är. Sade jag och klättrade in i rymdskeppet. Jag satte mig i förarhytten och startade den.
- WROOOOOOKMMWROOOOOOOOM. Sade jag och skeppet flög iväg. Gash! Ja, jag hade glömt alien typen.
- Hähähähäh. Skrattade jag, men vände om och tog upp henne med en kniphand. (?!)

3 apr, 2014 20:12

Borttagen

Avatar


Jag torkar bort spottklumpen men det kletar sig fast på handen.
"VAD FÖR ÄTER DU EGENTLIGEN?!" säger jag till laman, men han åker iväg.
"BUHUUUUUUUHUHUHUHUUUUU" bölar jag sorgset.
Men när jag hör ett litet lamaskratt ler jag stort igen.
"YAAAAAY, DU ÄR BÄST!" säger jag och hoppar in i rymdskeppet.

3 apr, 2014 20:18

Borttagen

Avatar


- Aaah!! Omg jag är bäst! Sade jag med fjortis röst och viftade med ögonfransarna.
Jag styrde iväg mot jorden, men när jag hade kommit halvvägs började bensin saken pipa och lysa rött.
- GASH! Skrek jag och spydde ut en kanna bensin och fyllde bensin tanken. I feel so bäst, tänkte jag stolt och trallade på en sång som hette 'Aliens suck and lamas are the best'. Hähäh. Jag hade själv hittat på den, tänkte jag fast det var en lögn. Buhuh.

3 apr, 2014 20:22

Borttagen

Avatar


"ÖJJJJ! TASKIG LÅT!" säger jag och börjar vända på orden i texten och sjunger högre.
"LAAAAAMAS SUUUUUUUCK ÄND ALIANS FOREVAAAAH BE DA BEEEEEEST!!!" sjunger jag och låter nog tondöv för laman.
"FINT VAAAA?" säger jag och flinar så att jag tappar en tand.
"Ohh, min sista mjölktand!" säger jag.

3 apr, 2014 20:29

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Laman och Alien typern 8)

Du får inte svara på den här tråden.