Stuck in a RPG
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Stuck in a RPG
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Selma...
Elev |
Namn: Theresa
Efternamn: Hathaway Ev. Smeknamn: "Tess" och "Tessa" Kön: Kvinnligt Ålder: 17 Utseende: ![]() ![]() Tessa har ett brunt och ett grönt öga, kortklippt rött hår som når någon centimeter över nyckelbenen, något blekare hy än de andra personerna i hennes närhet. Hon är 1.68 centimeter lång vilket varken är för kort eller för långt enligt henne. Personlighet: -- (lämnar detta tomt då det har en tendens att ändra sig) Etnicitet: USA Familj: Mamma, pappa, och yngre bror, plus en pojkvän som hon nästan flyttat in hos, hon spenderar 80% av sin fria tid hos honom. Bakgrund: Theresa har sedan hon varit en liten flicka varit en fangirl, hennes lillebror som älskar fotbollen med hela sitt hjärta förstår sig inte på sin konstiga syster, inte heller hennes föräldrar. Hur kan man älska en fiktiv karaktär så mycket? Hur kan man gilla spel så mycket? Varför är deras dotter som hon är? Ingen annan i familjen än hon har någonsin varit en fangirl tidigare och har sällan varit beroende av fantasins förmåga. Men, de älskar givetvis fortfarande henne även om de aldrig riktigt kommer förstå sig på henne. En som dock förstår sig på henne är hennes pojkvän, han kan betraktas som emo eller liknande, men, när man väl kommit fram till honom, kämpat sig förbi murarna han har så är han en av världens mest underbaraste personer. (Hennes familj förstår sig givetvis inte på hennes val av kille heller, men, älskar henne, som sagt) På grund av hennes val i livet, och för att hon är den hon är, så har hon mobbats väldigt mycket på ett vis som sårar henne psykiskt och själsligt även om det inte är fysiskt, inte så ofta i alla fall. På grund av detta litar hon inte alltid på alla som hon träffar och har gjort henne något mer hårdhudad. Hon tränar på gymmet tillsammans med Dan, som hennes pojkvän kallas även om han heter Duncan, vilket gör att hon åtminstone har en någorlunda bra kondition och lite muskler även om hon inte skulle klara sig bra i ett slagsmål med en något mer erfaren person. Klass: Shaman Vapen: Sina krafter Övrigt: Hon är väldigt klipskt tänkt och har en själ som aldrig sviker henne, det är därför hon ännu inte satt sig i ett litet hörn och gråtit livet ur henne på grund av det hon kan drabbas av ibland. Hon ler ofta, vägrar ge upp, och det älskar verkligen hennes vänner med henne, även Dan. Hon är ganska vig då hon sedan 4 års ålder har gått på gymnastik, och är något mer muskulös än hon skulle ha varit om hon inte följde med Dan till gymmet. (Förresten, då även hennes kille gillar att spela kan han följa med? O.o Tror det skulle vara intressant ^^ Eller, ska jag strunta i honom? :'3 ) Edit: Lite kort om Duncan: Namn: Duncan James Efternamn: Landy Ev. Smeknamn: Dan Kön: Manligt Ålder: 19 Utseende: ![]() ![]() Personlighet: -- Etnicitet: Frankrike, Storbritannien Familj: Mamma, pappa, storebror i Frankrike Bakgrund: Flyttade hit, till sin faster, när han var 13 då han inte längre trivdes i Frankrike och ville ha en ny start efter att ha blivit grovt misshandlad, mobbad och alla möjliga saker. Efter ett mordförsök så kände han att han hade fått nog av Frankrike och bad om lov att resa till USA på semester, till sin faster. Denna semester visade sig sedan bli permanent, men, ibland när han faktiskt har lust och ork åker han tillbaka till Frankrike och hälsar på sin familj som alltid tårögt tar emot honom och försöker milt övertala honom att flytta tillbaka, men en blick från Duncan fräschar upp deras minnen och de blir genast tysta. Klass: Mage (Då Tessa som på skoj ändrade på hans klass medan han var på toa, så från Assassin så blev han Mage) Vapen: Sin magi Övrigt: Denna karaktär kommer inte rollas lika mycket som min riktiga utan kan få några rader då och då, annars är han pretty much en sidokaraktär som även andra kan kontrollera i viss grad (utan att låta elak x) Men, typ smågester som ja, ta något steg framåt, kasta en eldkula [ XD ] eller tala ^^ ) 3 apr, 2014 18:53
Detta inlägg ändrades senast 2014-04- 3 kl. 19:30
|
|
Carmas Beloshie
Elev |
3 apr, 2014 19:04 |
|
Selma...
Elev |
Skrivet av Carmas Beloshie: Om du vill ha två karaktärer så får du ha det, bara du känner att det går bra Är det okej om han bara är en "sidokaraktär" eller behövs det en mall i sådana fall? 3 apr, 2014 19:12 |
|
Carmas Beloshie
Elev |
3 apr, 2014 19:15 |
|
Selma...
Elev |
Skrivet av Carmas Beloshie: Jag tycker att du iallafall borde skriva ner vilken klass han är Okej! 3 apr, 2014 19:17 |
|
AlexZz
Elev |
3 apr, 2014 21:34 |
|
Borttagen
|
När kan vi börja?
4 apr, 2014 08:46 |
|
Carmas Beloshie
Elev |
4 apr, 2014 08:59 |
|
Vildvittra
Elev |
Får man vara med? c:
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 apr, 2014 11:22 |
|
Carmas Beloshie
Elev |
4 apr, 2014 12:28 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen