TildeW & Perrie
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > TildeW & Perrie
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Ska du någonstans?)
Jag skrattar lite och sedan börjar lektionen. 1 apr, 2014 17:31 |
|
TildeW
Elev |
1 apr, 2014 17:32 |
|
Borttagen
|
(Aha, okej)
Jag lyssnar halvt och tittar upp lite i taket, jag orkar inte koncentrera mig. 1 apr, 2014 17:35 |
|
TildeW
Elev |
1 apr, 2014 17:37 |
|
Borttagen
|
Will pratar segt och jag tror att han också är lite trött.
1 apr, 2014 17:38 |
|
TildeW
Elev |
1 apr, 2014 17:39 |
|
Borttagen
|
Jag suckar lågt och kollar uttråkat på Will.
1 apr, 2014 17:42 |
|
TildeW
Elev |
1 apr, 2014 17:43 |
|
Borttagen
|
Jag kollar mot Kaylin.
1 apr, 2014 17:44 |
|
TildeW
Elev |
1 apr, 2014 17:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen