Trollkarlen från Oz: OZombie (ÖPPET)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Trollkarlen från Oz: OZombie (ÖPPET)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nu taggar jag Kim Potter.
8 apr, 2014 16:45 |
|
Kim Potter
Elev |
8 apr, 2014 17:02 |
|
Miyu
Elev |
kan jag också vara med?
jag kanske skulle kunna vara T.O.T.O eller någon annan? Livet kan gå skit, men jag hoppas att det finns NÅGOT på vägen som gör ditt bagage lättare. En vän, en familj eller en fandom. Allt är värt mycket för den som bryr sig. 9 apr, 2014 16:30 |
|
Fellrendión
Elev |
Choppa: Vem skulle du nu vara?
Miyu: Du får vara T.O.T.O. Jag vill helst komma igång så fort som möjligt så jag kan starta efter att jag fått svar.
9 apr, 2014 17:20 |
|
Borttagen
|
Fellrendión:
Jag kan vara hennes lillasyster, då? ^^ 9 apr, 2014 17:22 |
|
Fellrendión
Elev |
9 apr, 2014 17:25 |
|
Borttagen
|
Fellrendión:
Tror inte jag behöver mall. Men hur gammal är Dorothy? 9 apr, 2014 17:28 |
|
Fellrendión
Elev |
9 apr, 2014 17:32 |
|
Borttagen
|
I så fall är hennes lillasyster som jag inte kommit på namn till (kan du hjälpa mig, btw?) 15 år. 9 apr, 2014 17:35 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: I så fall är hennes lillasyster som jag inte kommit på namn till (kan du hjälpa mig, btw?) 15 år. Det kan hon!
9 apr, 2014 17:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen