Om ni bytte namn skulle ni hetat...
Forum > Off Topic > Om ni bytte namn skulle ni hetat...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ofelia
28 mar, 2014 19:07 |
|
Archarec
Elev |
28 mar, 2014 19:13 |
|
Borttagen
|
Tuva, Eyla eller framförallt Alexis hade jag velat heta.
28 mar, 2014 20:01 |
|
Medi
Elev |
Rose. Ada. Olivia. Felicia.
Men kalla mig gärna Medi om ni träffar mig. Jag gillar inte mitt namn Matilda Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 28 mar, 2014 20:33 |
|
Ginny00
Elev |
Åh ehhh. Jag är ganska nöjd med mitt namn.
Mina föräldrar funderade mellan Karolina, Johanna och Emma. Jag hade kunnat acceptera Emma, men absolut inte Karolina, känns så inte-jag. 28 mar, 2014 20:42 |
|
Zendaya
Elev |
Johanna (mitt mellannamn)
28 mar, 2014 22:14 |
|
hyperion
Elev |
Cassandra. Det stod mellan det och Rebecca när jag skulle namnges, och jag tycker om Rebecca men det är ju rätt vanligt haha. Cassandra känns lite mer unikt.
![]()
29 mar, 2014 09:52 |
|
Borttagen
|
Vanja är riktigt fint tycker jag♥ Och Astrid!
29 mar, 2014 10:57 |
|
APELSiiN
Elev |
29 mar, 2014 12:14 |
|
Cara
Elev |
Jag är nöjd med mitt namn, men jag skulle verkligen vilja heta April *-*
29 mar, 2014 12:57 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen