PRS med Julia Ginny Potter och Lollan<3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med Julia Ginny Potter och Lollan<3
|
Borttagen
|
-Fint namn! Jag heter Hannah, Hannh Leabott!
Vilket elevhem är du i?
29 mar, 2014 13:40
|
|
Borttagen
|
- Gryffindor, sa jag.
- Du då? frågade jag.
29 mar, 2014 14:09
|
|
Borttagen
|
-Ravenclaw! Svarade jag
-Hur gammal är du?
29 mar, 2014 14:10
|
|
Borttagen
|
- 12, sa jag.
- du då? frågade jag.
29 mar, 2014 14:11
|
|
Borttagen
|
-Också 12!
-Gillar du quiddich?
29 mar, 2014 14:12
|
|
Borttagen
|
- Ja jag tänker bli jagare i gryffindors lag, sa jag.
29 mar, 2014 14:12
|
|
Borttagen
|
-Kul jag ska försöka bli vaktare i ravenclaws lag!
29 mar, 2014 14:13
|
|
Borttagen
|
29 mar, 2014 14:14
|
|
Borttagen
|
mm! Vilket quddich lag hejar du på?
29 mar, 2014 14:14
|
|
Borttagen
|
- Inget särsklid, sa jag.
29 mar, 2014 14:15
|
Du får inte svara på den här tråden.