Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs (Singwithice)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs (Singwithice)

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hmm.... Jag är inte en sådan person som skriver superduperlångt, kanske 4-5 meningar? Vad tycker du?

27 mar, 2014 14:29

Borttagen

Avatar


Samma här, förutom i samtal då

27 mar, 2014 18:15

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs (Singwithice)

Du får inte svara på den här tråden.