Kärlek på Hogwarts allmänt rolL *2
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kärlek på Hogwarts allmänt rolL *2
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag kan vara killen
26 mar, 2014 19:10 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Matilda weasley: Får jag vara tjejens kompis? Jadå, men du... Tänker du vara en flicka eller pojke? tjej Kan du inte testa att vara en pojke?
26 mar, 2014 19:11 |
|
Matilda weasley
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Matilda weasley: Får jag vara tjejens kompis? Jadå, men du... Tänker du vara en flicka eller pojke? tjej Kan du inte testa att vara en pojke? nej tack, vill helst vara tjej Jag är jag, det är inte du :P
26 mar, 2014 19:11 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Matilda weasley: Får jag vara tjejens kompis? Jadå, men du... Tänker du vara en flicka eller pojke? tjej Kan du inte testa att vara en pojke? nej tack, vill helst vara tjej Okok, då får du var en tjej. the marauder vill du vara med? C:
26 mar, 2014 19:12
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-26 kl. 19:15
|
|
the marauder
Elev |
26 mar, 2014 19:13 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Matilda weasley: Får jag vara tjejens kompis? Jadå, men du... Tänker du vara en flicka eller pojke? tjej Kan du inte testa att vara en pojke? nej tack, vill helst vara tjej Jag tycker att du kan testa vara pojke iallafall! Du har ju aldrig provar och nu kan vara din chans att utvecklas! Snälla *puppyeyes*
26 mar, 2014 19:14 |
|
Borttagen
|
När jag borjade rollspela så var en av mina första karaktärer pojke efter en tid vande jag mig att rolla som både kille och tjej och det gör rollspel mycket roligare
26 mar, 2014 19:18 |
|
Fairy Tale
Elev |
26 mar, 2014 19:19 |
|
the marauder
Elev |
26 mar, 2014 19:20 |
|
Minihäst
Elev |
Jag kan köra som killen.
Sju personer känns nästan lite mycket, men det går väl an. Vi måste ha någon ordning också, som bara en/två sidor utan att alla skriver ngt. EDIT: Såg att mily gjorde det Också bara undrar jag om det ska vara något sorts triangeldrama eller dyl? another day, another slay 26 mar, 2014 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen