Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Den stora vildmarken

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora vildmarken

1 2 3 ... 79 80 81
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


- Julia och det här är min syster Ali och min bror Sam, sa jag.
- Hur hamnade du här? Frågade jag.

22 mar, 2014 09:45

Borttagen

Avatar


"En sån där mugglarfallskärm" sa jag och sänkte trollstaven. "Hatar att jag inte kom in på Hogwarts. Men vad är det här för ställe?"

22 mar, 2014 09:46

Borttagen

Avatar


- jag vet inte, sa jag.
Jag började kolla mig omkring.
- Julia? Frågade Ali.
- Ja? Frågade jag.
- Jag börjar bli hungrig, sa Ali.
- Okej, sa jag.
Jag öppnade ryggsäcken jag hade med mig och tog fram fem mackor.
- Vill du ha en? Frågade jag Katie.

22 mar, 2014 09:48

Detta inlägg ändrades senast 2014-03-22 kl. 09:51
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


"Oh, ja!" ropar jag. "Jag är dödshungrig. Vem kommer där?"
Ginny23 kommer springande emot oss. Jag drar fram staven igen.
"Vän eller fiende?" säger jag. Man kan aldrig vara nog försiktig!

22 mar, 2014 09:49

Borttagen

Avatar


Jag drog Sam och Ali i mot mig.
- Vet du vem det är Katie? Frågade jag.

22 mar, 2014 09:51

Borttagen

Avatar


"Nej" sa jag. "Vän eller fiende?"
"VÄN" skrek den andra.
"Godkänt" sa jag. "Vad heter du?"

22 mar, 2014 10:44

Borttagen

Avatar


- du på minner lite om en tjej som bodde på ett av barnhemmen som jag och mina syskon har bott på, sa jag.
Jag kollade på henne och tänkte efter.

22 mar, 2014 10:50

Alvenia
Elev

Avatar


- Hur länge ska vi stanna här? Frågade jag Sam och Julia ängsligt
- Jag vet inte Ali, svarade Sam
- Jag vill hem.

22 mar, 2014 11:13

Borttagen

Avatar


- Ali vi har inget hem, sa jag.
Jag kollade på Sam för att få lite hjälp.

22 mar, 2014 11:16

Borttagen

Avatar


"Oroa dig inte" sa jag och og mot Ali. "Titta där! Det här ska bli kul!"
En drake kommer mot oss. Den tittar ner på oss och sprutar eld runt oss. Jag föser undan de andra.
"Jag tar hand om den här. Julia, kan du hjälpa mig?"

22 mar, 2014 11:17

1 2 3 ... 79 80 81

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora vildmarken

Du får inte svara på den här tråden.