(Privatroll) mellan klasskompisarna :)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Privatroll) mellan klasskompisarna :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superV
Elev |
Jag kollade mot vänster. Där satt en annan kille från ravenclaw och halvsov. På nått vis kändes det som om jag kände honom.
18 mar, 2014 13:51 |
|
Glucken
Elev |
han tittade på mig men jag valde att inte bry mig och fortsatte lektionen
18 mar, 2014 13:53 |
|
superV
Elev |
Jag började på nästa lektions trolldryck. En gladhetsdryck skulle vi göra. Det som behövs är grodlår, fenixfjädrar, drackblod och lite vatten.
18 mar, 2014 13:55 |
|
Glucken
Elev |
jag blev trött och fick ont i huvudet och sommnade igen
18 mar, 2014 13:57 |
|
superV
Elev |
- Nejnej Drake nu får du sitta här och vänta tills nästa lektion. Vi kan ju inte låta Ravenclaw få 100 poäng redan idag.
Jag satte mig och rotade lite i mina fickor. Jag hittade ett papper där det stog nåt om något som började på p. Papperet hade blivit blött så jag slängde det.
18 mar, 2014 13:59 |
|
Glucken
Elev |
jag vaknade lite senare och gick till mitt rum. jag gick till min säng och la mig jag kände något i ryggen jag tog fram vad det nå var en hanske var kom den i från
18 mar, 2014 14:02 |
|
superV
Elev |
Jag gick ut från lektionen. Då kom min uggla med ett brev. Det stod nåt om trolldomsministeriet. Jag slängde det, ja menare det kan ju inte vara viktigt
18 mar, 2014 14:04 |
|
Glucken
Elev |
jag tittade runt i rummet och allt verkade bekant jag fick ont i huvudet och slocknade
18 mar, 2014 14:06 |
|
superV
Elev |
Jag gick mot ravenclaws sällskapsrum. Där skulle jag göra en dryck, men en pojke råkade putta till mig och allt sprängdes. Allt blev glatt och fina färger.
18 mar, 2014 14:08 |
|
MatteSweet
Elev |
Efter lekitionen hade jag håltimme. Jag tillbringade tiden med att plugga till min läxa i skötsel i magiska djur. Efter två timmar hade vi även lektion med Slytherin. "Tack" tänkte jag
Skicka gärna en uggla ;) 18 mar, 2014 14:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen