Percy Jackson roll med Singwithice [prs]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Percy Jackson roll med Singwithice [prs]
|
Borttagen
|
16 mar, 2014 10:19
|
|
Borttagen
|
16 mar, 2014 10:38
|
|
Borttagen
|
16 mar, 2014 10:39
|
|
Borttagen
|
16 mar, 2014 10:41
|
|
Borttagen
|
Okej då.Men jag form eller?
16 mar, 2014 10:46
|
|
Borttagen
|
Jag-form låter jättebra 
16 mar, 2014 10:48
|
|
Borttagen
|
Jag vaknade av samma gamla ljud från min väckarklocka som varje vardag klockan 07.00. Fåglarna kvittrade och solen sken utanför mitt fönster som ledde till bakgården.
- Vakna, Ewan! Ropade mamma från köket. Med ett irriterat stön drämde jag huvudet i kudden och stängde av väckarklockan innan jag reste mig och gick fram till mitt klädskåp för att gräva fram något att ha på mig.
- Godmorgon. Sade mamma glatt när jag kom in i köket. Hon stod vid spisen och stekte ägg och bacon.
- Godmorgon. Fräste jag och satte mig vid det färdigt dukade bordet.
16 mar, 2014 11:00
|
|
Borttagen
|
Jag vaknar av att mamma väcker mig. Jag ser sömnigt på klockan och märker att den bara är 07:15. Min mamma går ut och jag stiger upp och börjar ta på mig ytterkläderna. Mitt fönster öppnas och en stark vind blåser in. Jag suckar och går fram till fönstret och stänger det. När jag äntligen fått på mig min klädnad går jag in i köket.
Doften av nybakat bröd möter mig, jag går fram till ugnen och tar ut en bulle. Min mamma har redan gått så jag får klara mig själv idag igen. Som vanligt.
16 mar, 2014 12:09
|
|
Borttagen
|
- Hejdå, mumlade jag efter att jag hade ätit en smörgås och druckit ett glas appelsinjuice och gick till ytterdörren och drog på mig mina skor och min jacka.
Jag kunde höra bussen som bromsade vid vägen genom fönstret.
Jag skyndade mig för att inte missa bussen. Jag visade mitt busskort för chauffören och satte mig längst bak i bussen med en av mina kompisar, André.
- Hej, sade jag tyst och tittade ut genom fönstret.
16 mar, 2014 13:09
|
|
Borttagen
|
Efter frukosten går jag ut mot skolbussen. Jag ser att den redan har åkt. Jag börjar springa och som tur är så är jag den snabbaste i klassen, jag känner vinden i ryggen och sen märker jag att jag har sprungit före bussen. Jag ställer mig, knappt andfådd vid skolgrinden och väntar på min vänner.
16 mar, 2014 16:33
|
Du får inte svara på den här tråden.