Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vart är världen påväg?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vart är världen påväg?

1 2
Användare Inlägg
Fellrendión
Elev

Avatar


Prutt: Söker du rollspelare till ett rollspel så kan man använda sig utav tråden Hitta rollspelspartner.

Men när det kommer till själva frågan så finns det väl rätt många på denna sidan och jag själv är väl ganska oerfaren då jag blev tretton för en vecka sen om man var tvungen att vara tjugo enligt dig.

Jag har i många år tyckt om rollspel men såna här "internetrollspel" har jag bara varit inne på i ungefär ett år. Men jag kallar mig själv nog erfaren ändå då jag tycker att jag är hyfsat bra på det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

12 mar, 2014 17:23

Borttagen

Avatar


Matizze - Jag vet att det heter på väg, men min surfplatta ändrar det till påväg. Fråga mig inte varför. ^^'

12 mar, 2014 17:27

Borttagen

Avatar

+1


Känner att det enda jag vill tillägga är väl att det är helt okej att inte skriva mer än några meningar lika okej som det är att skriva något mer. Och bara för att man skriver något mindre betyder väl inte det att man är mindre seriös? Alla har vi våra olika stilar och är det inte det som gör rollandet så fantastiskt? Tycker egentligen att det är otroligt roligt att rolla med så många olika rollare som det finns men självklart finns det de man fungerar bättre med och de man fungerar mindre bra med. Men samtidigt måste vi väl ändå respektera varandra och det är inte så mycket farligare än att inte rolla med de man inte vill rolla med.

12 mar, 2014 19:06

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vart är världen påväg?

Du får inte svara på den här tråden.