Öde ö (Prs mellan Prutt och Adventure)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Öde ö (Prs mellan Prutt och Adventure)
|
Borttagen
|
Tänker det som i typ Life of Pi, om du har sett den.
11 mar, 2014 16:43
|
|
Borttagen
|
Nej. xD Ska googla.
HITTADE INGENTING! D:
11 mar, 2014 16:43
|
|
Borttagen
|
Kan vara att den heter Pi's life också.
11 mar, 2014 16:52
|
|
Borttagen
|
Men jag vet filmen, hittade bara ingenting om någon båtgrej :3 FÖRKLARA, eller skriv startis. 
11 mar, 2014 16:53
|
|
Borttagen
|
Det blir typ storm på natten och det kommer så mycket vatten att båten välter.
11 mar, 2014 17:00
|
|
Borttagen
|
HAHAHA, jag tror det finns rätt mycket vatten i havet redan... xD
11 mar, 2014 17:05
|
|
Borttagen
|
Men IN i båten dabbhuvu xD
11 mar, 2014 17:08
|
|
Borttagen
|
HAHA okej. xD Äh, du får börja. o.o
11 mar, 2014 17:18
|
|
Borttagen
|
11 mar, 2014 17:21
|
|
Borttagen
|
11 mar, 2014 17:22
|
Du får inte svara på den här tråden.