Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Öde ö (Prs mellan Prutt och Adventure)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öde ö (Prs mellan Prutt och Adventure)

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Tänker det som i typ Life of Pi, om du har sett den.

11 mar, 2014 16:43

Borttagen

Avatar


Nej. xD Ska googla.


HITTADE INGENTING! D:

11 mar, 2014 16:43

Borttagen

Avatar


Kan vara att den heter Pi's life också.

11 mar, 2014 16:52

Borttagen

Avatar


Men jag vet filmen, hittade bara ingenting om någon båtgrej :3 FÖRKLARA, eller skriv startis.

11 mar, 2014 16:53

Borttagen

Avatar


Det blir typ storm på natten och det kommer så mycket vatten att båten välter.

11 mar, 2014 17:00

Borttagen

Avatar


HAHAHA, jag tror det finns rätt mycket vatten i havet redan... xD

11 mar, 2014 17:05

Borttagen

Avatar


Men IN i båten dabbhuvu xD

11 mar, 2014 17:08

Borttagen

Avatar


HAHA okej. xD Äh, du får börja. o.o

11 mar, 2014 17:18

Borttagen

Avatar


Nope....

11 mar, 2014 17:21

Borttagen

Avatar


Jodå. :3

11 mar, 2014 17:22

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öde ö (Prs mellan Prutt och Adventure)

Du får inte svara på den här tråden.