(privat) hjältarnas värld
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (privat) hjältarnas värld
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superV
Elev |
Servitören kom fram till oss med två stora glas
- va nu lite försiktiga. Den är väldigt dålig för hälsan. Sa han - ha, tror du vi är veklingar va? jag tog upp glaset och började supa. jag gjorde en stor rap. Glaset var tomt men jag mådde helt okej
13 mar, 2014 07:10 |
|
Glucken
Elev |
Jag tog mitt glas och tog det i klunkar och jag sa
- vad är detta? Ge mig en mans dryck 13 mar, 2014 18:16 |
|
superV
Elev |
servitören blev rädd. Han trodde vi skulle dö eller att vi va galna.
- Fan den här baren suger ju. - Nejnej vi har starkare drycker. Servitören tog fram en ännu starkare dryck. Glaset var väldigt stort. Jag shotade drycken. Lite rann ner mot halsen. Jag rapade, - Haha dumma kärringar som gör dessa drycker. Vi vill ju ha starka saker
13 mar, 2014 19:14 |
|
Glucken
Elev |
- haha vilken vekling dryck
14 mar, 2014 13:28 |
|
superV
Elev |
servitören svimmade.
- Kom nu. vi sticker från detta skit stället. sa jag - Vänta ni måste betala. sa chefen. - Jaha om det ja. Jag tog fram min hammare och slog han i huvudet. Blod, hjärndelar och vätskor flög hit och dit. Hans kropp trillade ner på marken och blod rann ner mot marken. Man kunde se kotorna på ryggraden som stack ut. - Spring för i helvete
14 mar, 2014 14:08 |
|
Glucken
Elev |
- inte utan en riktig strid!
jag tog tag i killen bredvid mig och slog till en mans underkäke gick sönder och han svimmade 15 mar, 2014 15:52 |
|
superV
Elev |
15 mar, 2014 17:32 |
|
Glucken
Elev |
jag tog tag i en och kastade han så hårt i govlet så han dog
18 mar, 2014 13:49 |
|
superV
Elev |
18 mar, 2014 13:50 |
|
Glucken
Elev |
- jag tog den näst sista och högg han med spjutet och han flög upp taket..... Han dog
18 mar, 2014 13:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen