Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

De fyra årstidernas kraft

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > De fyra årstidernas kraft

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Namn: Simon
Ålder: 19 år
Kön: Kille
Årstid: vinter
Familj och bakgrund: Ingen vet specielt mycket om Simon hans föräldrar dog för lägnge sen i en brandolycka i ett hotell i italien· Simon blev då tvungen att bo hos en släkting som har försökt döda honom på olika vis för att han vill komma åt familjens förmögenhet
Styrkaor: Han kan åka skridskor bra och kan bada i kallt vatten
Svagheter: Han kan råka nysa och göra en snöstorm

10 mar, 2014 17:37

Borttagen

Avatar


Men smilysar i mallen

10 mar, 2014 21:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Men smilysar i mallen



Haha oj fail. Det ska vara S


Förstår det

10 mar, 2014 21:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ok ska vi skriva i jag eller han/hon form?
,


Snälla han hon form

11 mar, 2014 12:31

Borttagen

Avatar


Kan börja!

---

Cindy satt i soffan och tittade på tv. Det var en söndag och hon hade egentligen läxor att göra, men dem kunde väl vänta. Det var väl inte så viktigt nu. Hon kunde göra dem på kvällen. Hon gick till skafferiet och tog fram godispåsen från gårdagen, tog med sig den och stoppade en kola i munnen samtidigt som hon bytte kanal.

11 mar, 2014 15:56

Borttagen

Avatar


Simon satt i sitt rum. Han höll på att spela tv-spel som han så ofta gör. För en gång skull hade inte hans mamma klagat på att ljudet var störande, men det berodde nog mest på att varken simons föräldrar eller lillasyster var hemma. Dem var och handlade.

Simon njöt av ensamheten. Han älskade att ha huset för sig själv, då fanns det inga gränser, inga regler.

11 mar, 2014 16:09

Borttagen

Avatar


( jag skriver senare )

11 mar, 2014 16:11

Trädkatten
Elev

Avatar


Elinthemagicwitch, kan du vara så snäll att ändra ditt inlägg så att allas mallar finns där?

Mell satt vi sitt skrivbord och försökte förgäves att plugga in sin spanska läxa. Plin pling. Ett sms. Mell tog tag i sin mobil och kollade. Det var hennes morfar som skrev; Grattis på födelsedagen! :-) Hälsningar morfar o mormor. Mell knappade in; Tack så mycket! (; Puss o kram. Ja, nu är hon 18 år gammal. Det är stort, riktigt stort. Snart kanske hon kan flytta hemifrån. Hon log lite åt tanken, äntligen kunde hon få slippa när pappa och mamma bråkade. Fast nej, det skulle inte bli roligt. Tänkte hon när hon plötsligt kom ihåg hur hon hade firat sin dag med mamma och pappa. Tårta, en massa presenter, kramar och sedan så tittade dem på tv tillsammans. Det hade varit så mysigt. Mell suckade djupt. Hon hörde någon som häftigt bankade till något hårt. Det var pappa som hade drämt ner näven i bordet. Hon hörde hur mamma skrek till och hur hon förargat sa till pappa. Pappa sa något med att hon jobbade hela tiden, något om att hennes bok inte ens kommer bli publicerad. Mamma blev sårad. Han hade träffat en svag punkt. Mamma ville ge igen så hon sa, "Vad är du för en far som står här och bråkar på vår dotters födelsedag?" Pappa försökte lugna ner sig. Han ville inte såra Mell, han sa något till mamma. Mamma lät arg, pappa lät sårad. Mell fick nog. Hon drämde ner spanska läxan på golvet och öppnade upp fönstret. Det var ungefär fem-sex meter ner från fönstret. Ett stort träd växte precis intill hennes fönster. Mell hoppade vant över till en tjock gren, tog hastigt tag i en smal pinne och började klättra neråt. Det höll på att bli mörkt ute och Mell kände hur en kall vind svepte förbi. Mell började gå, hon bara gick och gick. Plötsligt såg hon den lilla kiosken som hon så många gånger hade köpt glass i när de varit sommar. Mell lade sig ner på en gräsplätt och tittade upp mot himlen.

FÖRLÅT FÖR ATT DET BLEV SÅ LÅNGT xD

Gör om så att min karaktär fyller 18 denna dagen, hon fyller år mitt i terminen liksom.


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fdde527254ec55c4cf32ff76a1d04d218%2Ftumblr_mu72zitfga1qkj4l8o1_500.gif

11 mar, 2014 17:19

Borttagen

Avatar


Jake satt vid datorn han skickade precis i väg läxan i egelska han andades ut äntligen var den klar· Han såg på läxhögen han hade matte och no kvar han tog upp matten han stängde av datorn och började fundera på första uppgiften· Han fick inte göra något annat fören läxorna var klara

11 mar, 2014 17:49

Borttagen

Avatar


Simon spelade i ungefär två timmar, sen stängde han av. Han var hungrig. Han gick ut i köket och öppnade kylen. Han tog ut en tallrik med en bit pizza på från kvällen innan. Han värmde den i Micron. När den var klar så gick han ut i vardagsrummet och satte igång teven. Han åt Pizzabiten samtidigt som han såg på fotboll.

12 mar, 2014 10:00

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > De fyra årstidernas kraft

Du får inte svara på den här tråden.