Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

JustMe! & ErisedStone PRS

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > JustMe! & ErisedStone PRS

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Haha, ik, men liksom hur ska jag börja o.o

7 mar, 2014 19:35

Borttagen

Avatar


Hon kan vara i skolan och bränna alla så att alla dör och så kommer ett monster som heter Erin och äter upp henne...

7 mar, 2014 19:40

Borttagen

Avatar


O.o Okeeeeeeej

7 mar, 2014 19:42

Borttagen

Avatar


BÖRJA

7 mar, 2014 19:42

Borttagen

Avatar


Keey, ska försöka dåå xD
--

Jag vaknade efter en lång natt i mitt rum och steg upp. Jag gick till nedervåningen och började äta frukost.
--

Asså långt xD yaay JustMe! kom med ditt element

7 mar, 2014 19:50

Borttagen

Avatar


Mitt alarm ringde på telefonen som alla vardagar. Just då skulle jag inte alls ha orkat stiga upp och åka till skolan, men till sist kom mamma och väckte mig. Jag suckade irriterat och gick till köket där frukosten var färdigt dukad på bordet.

8 mar, 2014 10:56

Borttagen

Avatar


Ska dem veta i början att de kan elementa ...xD ?
--

Jag öppnade kylskåpet och funderade lite innan jag tog ut en yoghurt och ställde på bordet.
De andra sov fortfarande, men de skulle nog vakna snart. Jag började äta.

8 mar, 2014 11:00

Borttagen

Avatar


Nääh x3...
___________
Jag satte mig vid bordet brevid min syster Linda och brädde två brödskivor åt mig och skar två ostbitar till.
Alla satt tysta vid bordet och det kändes lite konstigt.

8 mar, 2014 11:03

Borttagen

Avatar


Okii c:
--

Jag kollade på klockan medan jag åt klart frukosten, sedan stall jag undan disken. Jag hade ganska mycket tid på mig, så jag stressade inte upp igen för att klä på mig.

8 mar, 2014 11:10

Borttagen

Avatar


Min buss skulle redan gå halv åtta, så jag skyndade på mig lite och gick sedan till mitt rum och drog på mig ett par jeans, en t-shirt och en blå munkjacka.

8 mar, 2014 11:14

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > JustMe! & ErisedStone PRS

Du får inte svara på den här tråden.