Keiron & ErisedStone TVD
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Keiron & ErisedStone TVD
|
Borttagen
|
Vet inte  Ska dem gå i High School?
19 feb, 2014 16:37
|
|
Borttagen
|
Fast. De kan väl vara typ 17-19
19 feb, 2014 16:38
|
|
Borttagen
|
19 feb, 2014 16:39
|
|
Borttagen
|
Så du är vamppis göörlen? 
19 feb, 2014 16:40
|
|
Borttagen
|
Yes, och du är Boiien  Nästa gång får du vara göörlen, för att inte bryta systemet 
Har du märkt det? xD
19 feb, 2014 16:42
|
|
Borttagen
|
Då är det väl min tur nu lr? xD
19 feb, 2014 16:44
|
|
Borttagen
|
19 feb, 2014 16:45
|
|
Borttagen
|
Mall
Namn: Gabriel Meyo
Kön: Gissa
Ålder:17
Utseende: ASSÅ JAG BARA MÅSTE KÖRA MED PERCY OKOK??
Personlighet:Rollas
Övrigt:Han e jägareeeh
19 feb, 2014 16:52
|
|
Borttagen
|
Ja, Percy är hot 
Men jag kan inte gissa könet jöööh D:
Du vill börja, det vet jag 
19 feb, 2014 16:54
|
|
Borttagen
|
19 feb, 2014 16:55
|
Du får inte svara på den här tråden.