Queen Boo & ErisedStone PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Queen Boo & ErisedStone PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Som vanligt, vet jag inte vart jag vart jag ska sitta.
Jag kollar in i flera kupéer på jakt efter andra Slytherinare. Tillslut när jag får syn på några drar jag upp dörren. "Kan jag sitta här?" frågar jag. 21 feb, 2014 10:36 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tittar upp. "Ja, det är okej" säger jag med en frågande blick på Scorpius och han nickar.
jag är jättecoolig älska mig plz 21 feb, 2014 10:50 |
|
Borttagen
|
Jag går in och sätter mig, sedan trollar jag upp min koffert på hyllan över.
21 feb, 2014 10:52 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ler. "Du är också slytherinare va?"
jag är jättecoolig älska mig plz 21 feb, 2014 12:17 |
|
Borttagen
|
"Ja, jag ska börja femte året i år" säger jag och ler.
21 feb, 2014 12:18 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jag också. Skorpan här är ett år äldre" säger jag. Han ger mig en ond blick
jag är jättecoolig älska mig plz 21 feb, 2014 12:20 |
|
Borttagen
|
"Skorpan?" säger jag och håller mig för skratt.
21 feb, 2014 12:21 |
|
Queen Boo
Elev |
"Ja. Jag kallade honom det när vi var yngre. Han hatar det"
Scorpius skrattar jag är jättecoolig älska mig plz 21 feb, 2014 12:27 |
|
Borttagen
|
"Jag förstår det" säger jag.
21 feb, 2014 13:29 |
|
Queen Boo
Elev |
"Vilka brukar du umgås med i skolan? Jag tror inte att jag har
sett dig förut" jag är jättecoolig älska mig plz 21 feb, 2014 14:44 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen