Någon som vill rollspela?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rollspela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Angelinaa
Elev |
Så två fiender som ska skaffa fram ett föremål från en tredje fiende?
15 feb, 2014 15:09 |
|
Ithrenniel
Elev |
15 feb, 2014 15:10 |
|
Angelinaa
Elev |
^^ Ja, något farligt, det blir mer intressant. Har du någon idé på ett föremål?
15 feb, 2014 15:12 |
|
Ithrenniel
Elev |
15 feb, 2014 18:08 |
|
Angelinaa
Elev |
Det låter jätte bra
15 feb, 2014 19:16 |
|
Ithrenniel
Elev |
15 feb, 2014 23:36 |
|
Angelinaa
Elev |
Hur ska våra karaktärer vara fiender? Ska det vara något personligt, eller mer två grupper som ogillar varandra?
16 feb, 2014 08:32 |
|
Ithrenniel
Elev |
16 feb, 2014 14:00 |
|
Angelinaa
Elev |
Okej
16 feb, 2014 14:05 |
|
Ithrenniel
Elev |
Det kan vara att deras typ "Kung"/ledare valt ut just dessa två eftersom de har bra egenskaper (typ en är väldigt smart och strategisk och en annan väldigt skicklig krigare). Om man kör i en fantasyvärld
![]()
16 feb, 2014 14:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen