PRS med Mily
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Mily
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
Jag känner en obehaglig känsla. Just det! Det är den där känslan när det är för mycket folk i närheten. Ja, jag klarar mig inte med mer en två personen bredvid mig.
13 feb, 2014 22:49 |
|
Borttagen
|
Patrick suckade vagnen började åka
13 feb, 2014 22:56 |
|
TildeW
Elev |
14 feb, 2014 06:45 |
|
Borttagen
|
" hej jag heter Patric1" sa Patric
14 feb, 2014 06:47 |
|
TildeW
Elev |
14 feb, 2014 06:50 |
|
Borttagen
|
" Jag tror jag pratar med er båda " sa Patric
" Jag heter Milou " sa Milou och log nervöst 14 feb, 2014 07:08 |
|
TildeW
Elev |
14 feb, 2014 07:53 |
|
Borttagen
|
Patric ser nyfikeyt på de båda tjejerna
14 feb, 2014 07:53 |
|
TildeW
Elev |
14 feb, 2014 07:57 |
|
Borttagen
|
Patric såg efter lisiny vad tog det åt henne?
14 feb, 2014 07:59 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen