Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad är väntan?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vad är väntan?

1 2 3
Användare Inlägg
Medi
Elev

Avatar


(Hon bor i skogen och det var honom hon skulle möta)

Hon suckade och kröp ihop.
"varför? Jag hatar dig" Hon rev sönder en bild som han hade målat av henne och reste sig och började gå runt i stugan.

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

21 feb, 2014 17:45

Borttagen

Avatar


(Jaha )

Gick ut direkt. Ingen god mat. På torget stod ingen Kendra. Var hon sur eller så? Jag bestämde mig för att gå till henne.
Tio minuter senare stod jag och knackade på hennes dörr.

21 feb, 2014 17:47

Medi
Elev

Avatar


Hon stannade upp och såg på dörren och gick och öppnade.
"Dra ditt äckliga lilla.." Började hon och stirrade på honom.
"Max jag vill inte se dig igen och du sårade mig för sista gången jag får inte träffa dina föräldrar. vi kan inte flyga till Spanien eller något. Varför?! Jag är för skton 22 år!"

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

21 feb, 2014 17:50

Borttagen

Avatar


"Jag har inte råd", nästan viskade Max. "Jag vill jättegärna, men lönen räckte inte till." Ingen sa någonting. "Jah älskar dig, Kendra", sa Max sedan. "Mer än du tror. Jag vill minst av allt i hela världen att vi ska skiljas åt."

22 feb, 2014 07:08

Medi
Elev

Avatar


"Bllshit max. D är en LÄKARE för guds skull. Du tjänar kanske 6 gånger mer än jag och jag har råd. Jag har sparat och sparat.
Om Du inte har råd fråga dina föäldrar då. De har j råd att bo i ett sånt stort HUS!" Hon skakade av sorg och ilska. "Jag vill inte se dig mer"

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

22 feb, 2014 08:13

Borttagen

Avatar


Jag funderade. Jag älskade henne verkligen, men mina föräldrar hade ju blivit arbetslösa, så jag fick lägga nästan alla mina pengar på det. Hyran för huset tog nästan kål på mig. Jag ville inte säga något om det till henne, hon skulle säkert bli arg, eller något annat konstigt.
"Kendra, lyssna på mig nu: Jag lovar, att någon gång i livet ska vi åka till Spanien. Jag lovar."

24 feb, 2014 19:05

Medi
Elev

Avatar


"jag tror dig inte" Hon såg på honom. "Ring mig inte igen" Hon stängde dörren och satte sig i köket.

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

24 feb, 2014 19:07

Borttagen

Avatar


Han suckade besviket och kände förvånansvärt nog att tårar börjar bränna bakom hans ögon. Det hände väldigt sällan att han grät, men nu gjorde han det. Han hoppade in i bilen och körde hem med tårarna rinnande längs hans kinder.

24 feb, 2014 19:10

Medi
Elev

Avatar


Hon kanske var för hård mot honom? Nej han hade ljugit flera gånger och inte kommit till flera av deras möten. Hon somnade där hon satt och vaknade inte förens mitt i natten.

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

24 feb, 2014 19:12

Borttagen

Avatar


Jag kom hem och la mig i sängen. Jag ville inte tänka mer på det, så jag lät bli det och somnade djupt.

26 feb, 2014 15:40

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vad är väntan?

Du får inte svara på den här tråden.