Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS ( potterflicka & jännii )

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS ( potterflicka & jännii )

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
jännii
Elev

Avatar


Jade började packa sina grejer, och allt hon behöver ha med sig.
Hon tänkte att det här skulle kunna vara en ny start.

after a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'maybe life isn't for everyone'

10 feb, 2014 19:07

potterflicka
Elev

Avatar


Terry tittade på klockan och sa glatt:
- Några socialarbetare ska lämna flickan här om cirka tio minuter.
Lily fräste:
- Ni berättade inte om att vi ska ha ett fosterbarn!
Royce gick fram till henne, pussade henne på pannan, och sa:
- Det kommer säkert bli bra.

10 feb, 2014 19:26

jännii
Elev

Avatar


Jade kollade på klockan, hon var nervös.
Hon kollade in till vardagsrummet var hennes mamma låg och sov, hon tänkte väcka henne.
Hon gick in och väckte henne.
- Mamma? Sa hon.
- Ja? Svarade hennes mamma med sömnig röst.
- De har hittat en fosterfamilj, och de är här snart. Sa Jade. Hennes mamma satte sig upp och kramade henne.
- Jag kommer sakna dig, och jag älskar dig. Sa hon.
- Jag älskar dig med. Sa Jade och gick ut.

after a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'maybe life isn't for everyone'

10 feb, 2014 19:29

potterflicka
Elev

Avatar


Royce satte sig bredvid Terry i soffan, medan Lily stod lutad mot en vägg och tjurade.
Royce lade armen om Terry och sa:
- Det kommer bli riktigt skoj med ett fosterbarn.
Terry instämde med en nickning.
Royce föreslog muntert:
- Vi kanske kan ta med henne på en picknick imorgon eller något sånt?
Lily stönade.

10 feb, 2014 19:32

jännii
Elev

Avatar


Matthew hämtade Jade utanför, och öppnade artigt upp dörren mot henne.
- Tack. Sa hon, och så stängde Matthew dörren för henne. De skulle in till London, och Jade hade bott i en liten råtthåla, utanför staden.
Hon kollade ut genom fönstret hela vägen, och kände sig uttråkad.

after a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'maybe life isn't for everyone'

10 feb, 2014 19:34

potterflicka
Elev

Avatar


Terry reste sig upp ifrån soffan, och gick mot köket.
När han såg Royce frågande blick så sa Terry med ett leende:
- Flickan kanske vill ha lite muffins.
Lily stönade ännu en gång - han skulle självklart fjäska för den där dåren som skulle bo hos dem.

10 feb, 2014 19:38

jännii
Elev

Avatar


Jade och Matthew stannade utanför, ett vitt hus.
Jade steg ut bilen och kollade på det, hon vände sig om och gav Matthew en sista blick, och han nickade som svar. Jade började gå mot huset, och snart var hon utanför deras dörr.

after a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'maybe life isn't for everyone'

10 feb, 2014 19:43

potterflicka
Elev

Avatar


Det ringande tonen ifrån ringklockan ekade kvar i Lilys ögon.
Royce skuttade upp och sa med ivrig röst:
- Hon är här!
Lily stönade - för tredje gången.
Royce rusade fram till dörren, piffade upp sin frisyr och öppnade dörren.

10 feb, 2014 19:59

jännii
Elev

Avatar


Någon öppnade dörren för henne, det var antagligen en av fosterföräldrarna.
- Hej, sa Jade, och log mot honom.

after a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'maybe life isn't for everyone'

10 feb, 2014 20:03

potterflicka
Elev

Avatar


Lily kunde höra Royce hälsa på någon, och in i huset steg en flicka in.
Hon hade ljust hår, ljusa ögon - hon såg ut som en utbytesstudent.
Terry kikade ut ifrån köket och sa:
- Hej på dig!

10 feb, 2014 20:05

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS ( potterflicka & jännii )

Du får inte svara på den här tråden.