Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[Prs] Kim Potter & Choppa

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [Prs] Kim Potter & Choppa

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


(Nu skriver jag xP)

Alex:
Jag lyssnade intresserat och smakade på soppan. Den var förvånansvärt god.
(Kommer inte på mer, och om du slutat bevaka denna tråd så taggar jag dig. Kim Potter owo)

1 mar, 2014 11:59

Kim Potter
Elev

Avatar


Elvira:
"Så.. När börjar vår träning?", frågar jag försiktigt när han är klar.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

1 mar, 2014 12:14

Borttagen

Avatar


Alex:
"I morgon", svarar han. "Vi börjar med grunderna. Men ni har bara ett år på er att bemästra elden."

1 mar, 2014 12:16

Kim Potter
Elev

Avatar


Elvira:
"Ett ÅR?!", skriker jag och kollar med uppspärrade ögon på honom.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

1 mar, 2014 12:25

Borttagen

Avatar


Alex:
"Ja. Är det för lite?", frågar han förvirrat.

1 mar, 2014 12:27

Kim Potter
Elev

Avatar


Elvira:
"Jag vet inte om du tänkte på det, men vi - eller jag i alla fall har ett riktigt liv!"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

1 mar, 2014 12:33

Borttagen

Avatar


Alex:
"Kommer ni ihåg någonting från det livet?", frågar han.
"Nej", säger jag, "Vet du någonting om våra liv?"
"Tyvärr inte. Jag vet bara att ni kommer tillbaka till er planet jorden när ni besegrat Gargo. Annars stannar ni kvar här för evigt. I denna värld är man nämligen odödlig om man inte dör i strid. Jag kan inte direkt skicka hem er eftersom Jorden ligger 54968754545795034958 solar här ifrån."

1 mar, 2014 12:41

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [Prs] Kim Potter & Choppa

Du får inte svara på den här tråden.