Rollspel för Snigelklubben
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel för Snigelklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av luna~lovegood: vad ska vi rolla om? La mandragora inte upp det? Hmrh... Mandragora, skulle du kunna gå tbx till snigelklubben, kopiera handlingen och klistra in det på första sidan?
7 feb, 2014 15:55 |
|
Borttagen
|
Ok!
7 feb, 2014 16:44 |
|
Caty Delacour
Elev |
Namn: Ofelia Qvist
Ålder: 14 Utseende: svart rakt hår, lugg, svarta stora ögon.Smal, ganska kort, runt 149 cm, klär sig i ganska speciella kläder inspirerade av böckerna hon läser. Ofta håret i en fläta Personlighet: Tyst, lever i böckerna och tror på allt hon läser, är väldigt intresserad i övernaturligt. Låg självkänsla. Familj: Fosterfamilj, hennes pappa dricker och därför kan hon inte bo hos honom, hennes mamma hoppade framför ett tåg. Yngre syster Bakrund: Se familj. Övrigt: Skickad till hotellet för att få komma ut lite.
7 feb, 2014 18:03
Detta inlägg ändrades senast 2014-02- 9 kl. 17:40
|
|
Kim Potter
Elev |
7 feb, 2014 18:16 |
|
Caty Delacour
Elev |
7 feb, 2014 18:57 |
|
Alice Weasley
Elev |
7 feb, 2014 19:26 |
|
Caty Delacour
Elev |
7 feb, 2014 19:37 |
|
Alice Weasley
Elev |
Skrivet av Caty Delacour: Kim Potter mandragora Alice Weasley Caty Delacour Rasmus potter ????? Passar ordningen?? Så jag ska alltid skriva trea då eller???
7 feb, 2014 19:41 |
|
Caty Delacour
Elev |
Skrivet av Alice Weasley: Skrivet av Caty Delacour: Kim Potter mandragora Alice Weasley Caty Delacour Rasmus potter ????? Passar ordningen?? Så jag ska alltid skriva trea då eller??? Om vi kör den här ordningen så ska du alltid skriva efter mandragora
7 feb, 2014 19:43 |
|
Borttagen
|
Caty Delacour: För mig går den ordningen jättebra =) Jag kan skriva upp den i första inlägget sp. Man kommer ihåg.
Ska vi vänta och se om några andra sniglar vill vara med eller ska vi starta direkt? 8 feb, 2014 07:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen