Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


smart idé!

djupa sjön...?

4 feb, 2014 17:06

Borttagen

Avatar


Ok Handling....
två tvillingar....
bor vid djupa sjön......
konstigt ljud.......
häxor låter de bra?

4 feb, 2014 17:36

Borttagen

Avatar


Ja Hör de häxor eller? Tycker iaf det blev en bra story!

4 feb, 2014 17:44

Borttagen

Avatar


Ja!
Ska vi ha en varsin figur eller?

I så fall så ska min figur vara denna:

Namn:Mia
personlighet:snabb häxa fast hon vet inte om det.

4 feb, 2014 18:56

Borttagen

Avatar


(Tar utseende oxå )

Namn: Wilma
Utseende: Brunt hår till axlarna, bruna ögon, smal och smidig kropp.
Personlighet: Snabbtänkt och smart. Hon är också häxa fast hon inte vet om det.

Ska du starta eller ska en annan hoppa in?

5 feb, 2014 16:43

Borttagen

Avatar


Förlåt min ska inte heta mia den ska heta Miili

6 feb, 2014 16:32

Borttagen

Avatar


Okej =)

6 feb, 2014 16:57

Borttagen

Avatar


Kanske vi ska börja?

9 feb, 2014 08:18

Borttagen

Avatar


Ok, du börjar.

9 feb, 2014 12:59

Borttagen

Avatar


Miili:
Jag vaknade av att en gren knäcktes utanför mitt fönster.
Jag låg kvar en stund men bestämde jag mig att gå ner för att äta frukost.

Wilma var inte nere i köket är jag kom ner så jag antog att honnfortfarande såv.

9 feb, 2014 16:25

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.