Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
smart idé!
djupa sjön...?
4 feb, 2014 17:06
|
|
Borttagen
|
Ok Handling....
två tvillingar....
bor vid djupa sjön......
konstigt ljud.......
häxor låter de bra?
4 feb, 2014 17:36
|
|
Borttagen
|
Ja  Hör de häxor eller? Tycker iaf det blev en bra story!
4 feb, 2014 17:44
|
|
Borttagen
|
Ja!
Ska vi ha en varsin figur eller?
I så fall så ska min figur vara denna:
Namn:Mia
personlighet:snabb häxa fast hon vet inte om det.
4 feb, 2014 18:56
|
|
Borttagen
|
(Tar utseende oxå  )
Namn: Wilma
Utseende: Brunt hår till axlarna, bruna ögon, smal och smidig kropp.
Personlighet: Snabbtänkt och smart. Hon är också häxa fast hon inte vet om det.
Ska du starta eller ska en annan hoppa in?
5 feb, 2014 16:43
|
|
Borttagen
|
Förlåt min ska inte heta mia den ska heta Miili
6 feb, 2014 16:32
|
|
Borttagen
|
6 feb, 2014 16:57
|
|
Borttagen
|
Kanske vi ska börja? 
9 feb, 2014 08:18
|
|
Borttagen
|
9 feb, 2014 12:59
|
|
Borttagen
|
Miili:
Jag vaknade av att en gren knäcktes utanför mitt fönster.
Jag låg kvar en stund men bestämde jag mig att gå ner för att äta frukost.
Wilma var inte nere i köket är jag kom ner så jag antog att honnfortfarande såv.
9 feb, 2014 16:25
|
Du får inte svara på den här tråden.