Djur VS Människor (Rollspel för två eller tre till! Anmäl er innan det är fullt! ^^)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Djur VS Människor (Rollspel för två eller tre till! Anmäl er innan det är fullt! ^^)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
31 jan, 2014 14:20 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Nordanhym: Du är bra på att rollspela men jac vet inte om detta intresserar dig? Vill du gå med? ^^ Nja, detta intresserar inte mig så där jätte mycket, men tack för att du frågar ![]()
31 jan, 2014 14:26 |
|
Fellrendión
Elev |
Synd! :'(
sanna1324567? Vore detta något för dig? Jag HAR läst din profil men det stod inte om rollspel så jag var osäker. ^^
31 jan, 2014 14:31 |
|
Borttagen
|
Rollspel får man gärna tagga mig i/skicka uggla om
31 jan, 2014 15:44 |
|
Fellrendión
Elev |
Ok. :'(
Whatever, jag börjar väl rollspelet då ingen mer verkar komma (och för att jag inte orkar vänta). __ Dinah sträckte på sig efter att ha vaknat tidigt på morgonen. Den jobbiga gamla tuppen Thomas irriterade henne som vanligt med sina vanliga dagliga morgongal. Hon reste sig från sin kudde i ladan som hon sov på och gick mot öppningen. Det var ganska fuktigt ute och hon var nog en av de sista att gå ut. Det var inte många kvar som sov i ladan. Natten före hade det regnat, och det var i början av mars så det var inte så särskilt varmt heller även om hennes päls värmde henne. En liten rödekorre hoppade ner från ett träd och sprang rakt framför henne. "Det är möte vid brunnen på ängen", sa ekorren. "För vad"? Frågade Dinah. "Ett svin som sa det till mig berättade aldrig det för mig men du borde nog gå dit", svarade ekorren.
31 jan, 2014 16:20 |
|
Borttagen
|
Jag kan annars vara med!
31 jan, 2014 18:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag kan annars vara med! Jaa! 31 jan, 2014 18:41 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag kan annars vara med! Jajajajajajajajajaj! Fyll i mallen så är du med! ^-^ Oops, vet inte om Bullen1 är med på det men för mig får du!
31 jan, 2014 18:42 |
|
Borttagen
|
31 jan, 2014 18:53 |
|
Fellrendión
Elev |
31 jan, 2014 23:02 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Djur VS Människor (Rollspel för två eller tre till! Anmäl er innan det är fullt! ^^)
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen