Vänskapstråden
Forum > Off Topic > Vänskapstråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Vänner är underbara!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 23 apr, 2011 22:32 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag saknar min bästa vän
without something there is no nothing 23 apr, 2011 22:34 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag har känt Katla och Pixie sen dagis och tomtenissen sen förskolan eftersom hon flyttade hit då
Och utan er, då skulle jag aldrig ha så kul som vi har xD och heller inte få ont i magen av att ha skrattat så himla mycket -.-' XD ♥ ♥ ♥ ![]()
23 apr, 2011 22:37 |
|
Katla
Elev |
Tycker detsamma om dig Knizzlus min kära vän!
♏︎ 23 apr, 2011 23:39 |
|
Knizzlare
Elev |
hihi, och om en kvart är det imorgon och jag längtarlängtarlängtar så mycket tills klockan halv två, för då ska jag och tomtenissen börja gå! ![]()
23 apr, 2011 23:46 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Li: Jag saknar min bästa vän Stackars dig! Det är inte kul att ens bästis flyttar ♏︎ 23 apr, 2011 23:52 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av Li: Jag saknar min bästa vän Stackars dig! Det är inte kul att ens bästis flyttar Flyttade Jessica till Spanien?! Eller vem menar du? Jag kommer ihåg att jag var väldigt bra vän med Jennifer, inte M, W. ![]()
23 apr, 2011 23:54 |
|
Katla
Elev |
Ja, Jessica var det, och hon flyttade till Spanien. Sen flyttade hon tillbaka till Sverige igen, men till Karlskoga...:c
♏︎ 24 apr, 2011 00:00 |
|
Knizzlare
Elev |
Men har ni träffats igen?
Jag vet att typ Jennifer W hon flyttade inte så långt eller så flyttade hon igen, men i alla fall så, asså ja, men hon kommer säkert inte ens ihåg mig nu.. ((Nu har jag köpt chokladgrodekort ![]()
24 apr, 2011 00:01 |
|
The Noble Lion
Elev |
Jag är lite av en ensamvarg, har inte jättemånga nära vänner, men de som jag har är bäst! De får mig alltid på bra humör och vi skrattar alltid som bara den
Älskar mina sötisar ♥
24 apr, 2011 00:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen