Kaito and Chiaki's talk show (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Kaito and Chiaki's talk show (prs)
|
Borttagen
|
"så Benjamin berätta lite om dig själv" sa Chiaki
" ja berätta om dig själv vi vet redan att du är demon men inte så mycket mer" sa Kaito & log
27 jan, 2014 18:29
|
|
Borttagen
|
" ja vad ska man börja jag är då en demon och gillar äventyr och är mycket nyfiken av mig " sa Benjamin lite blygt han visdte inte vad han mer skulle säga·
27 jan, 2014 18:32
|
|
Borttagen
|
"intressant hm " Kaito började att tänka
" finns det någon du är kär i ? " sa Chiaki & log rejält mot Benjamin
27 jan, 2014 18:35
|
|
Borttagen
|
Benjamin såg på Chiaki varför kom det en sån fråga ?
" okej en " sa Benjamin och blev röd i ansiktet
27 jan, 2014 18:42
|
|
Borttagen
|
"nå nå nå ?" sa Chiaki ivrigt
27 jan, 2014 18:55
|
|
Borttagen
|
" hon heter Alice och em " sa Benjamin han var blossande röd i ansiktet
27 jan, 2014 19:28
|
|
Borttagen
|
" åhå? hur ser hon ut ? är hon snygg? eller ser hon ut som en flygande potatis ? " sa Kaito
27 jan, 2014 19:30
|
|
Borttagen
|
Benjamin ville genast därifån han gick mot utgången
27 jan, 2014 19:44
|
|
Borttagen
|
"vart ska du ?" frågade Chiaki nyfiket
27 jan, 2014 19:47
|
|
Borttagen
|
" härifrån " sa Benjamin och gick ut genom utgången
27 jan, 2014 20:47
|
Du får inte svara på den här tråden.