Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kaito and Chiaki's talk show (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kaito and Chiaki's talk show (prs)

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"så Benjamin berätta lite om dig själv" sa Chiaki
" ja berätta om dig själv vi vet redan att du är demon men inte så mycket mer" sa Kaito & log

27 jan, 2014 18:29

Borttagen

Avatar


" ja vad ska man börja jag är då en demon och gillar äventyr och är mycket nyfiken av mig " sa Benjamin lite blygt han visdte inte vad han mer skulle säga·

27 jan, 2014 18:32

Borttagen

Avatar


"intressant hm " Kaito började att tänka
" finns det någon du är kär i ? " sa Chiaki & log rejält mot Benjamin

27 jan, 2014 18:35

Borttagen

Avatar


Benjamin såg på Chiaki varför kom det en sån fråga ?
" okej en " sa Benjamin och blev röd i ansiktet

27 jan, 2014 18:42

Borttagen

Avatar


"nå nå nå ?" sa Chiaki ivrigt

27 jan, 2014 18:55

Borttagen

Avatar


" hon heter Alice och em " sa Benjamin han var blossande röd i ansiktet

27 jan, 2014 19:28

Borttagen

Avatar


" åhå? hur ser hon ut ? är hon snygg? eller ser hon ut som en flygande potatis ? " sa Kaito

27 jan, 2014 19:30

Borttagen

Avatar


Benjamin ville genast därifån han gick mot utgången

27 jan, 2014 19:44

Borttagen

Avatar


"vart ska du ?" frågade Chiaki nyfiket

27 jan, 2014 19:47

Borttagen

Avatar


" härifrån " sa Benjamin och gick ut genom utgången

27 jan, 2014 20:47

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kaito and Chiaki's talk show (prs)

Du får inte svara på den här tråden.