Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
Jag älskade grease-låtarna. Dom var så sjukt bra!
26 jan, 2014 12:04
|
|
Borttagen
|
Jag hade varit vampyr i över ett år och var Rileys högra hand. Det var det som hade skyddat mig från att få huvudet avslitet av någon ur gruppen. Alla respekterade mig.
26 jan, 2014 12:07
|
|
Borttagen
|
Jag började tyst sjunga med i låten och hoppades att alla skulle vara för upptagna med att gräla för att märka något.
26 jan, 2014 12:08
|
|
Borttagen
|
Jag väcktes ur mina tankar och log lite för mig själv när jag hörde hennes sång. Jag la armarna i kors och lyssnade.
26 jan, 2014 12:10
|
|
Borttagen
|
Jag visste inte om jag sjöng bra, men antagligen måste jag väl göra det, i alla fall för mänskliga öron för min gamla fröken anmälde mig till en sångtävling där jag kom på andra plats....
26 jan, 2014 12:12
|
|
Borttagen
|
Grälet till vänster om mig blev ännu mer högljutt. Jag suckade lite för mig själv. Snart skulle någon av dom vara en hög med aska.
26 jan, 2014 12:14
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte till när jag la märke att någon stirrade på mig.
Jag tittade blygt tillbaka på honom.
26 jan, 2014 13:00
|
|
Borttagen
|
Jag log och nickade åt henne.
26 jan, 2014 13:01
|
|
Borttagen
|
Jag log tveksamt tillbaka och vände mig om för att fortsätta lyssna på musiken.
26 jan, 2014 13:09
|
|
Borttagen
|
Jag vände blicken mot bråket som hade blivit till ett slagsmål.
"Jag tänker dra här ifrån du kan komma med om du vill."
Sa jag till tjejen.
26 jan, 2014 13:11
|
Du får inte svara på den här tråden.