Skogen
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Skogen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Isse Weasly
Elev |
Det gillar jag! Vad ska vi ha för handling tycker ni då?
"To be, or not to be..." -William Shakespear
18 feb, 2014 12:31 |
|
Wolf
Elev |
Det låter bra, har dock ingen story på lager.
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 18 feb, 2014 12:32 |
|
Borttagen
|
Är dålig på handlingar.
18 feb, 2014 12:35 |
|
Isse Weasly
Elev |
Har inte heller något... Säg till om ni kommer på något
"To be, or not to be..." -William Shakespear
18 feb, 2014 12:36 |
|
Borttagen
|
Ja.
18 feb, 2014 12:38 |
|
Wolf
Elev |
Kanske vi bara ska börja skriva och se vad det leder till?
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 18 feb, 2014 12:38 |
|
Borttagen
|
Okej
18 feb, 2014 12:39 |
|
Isse Weasly
Elev |
LÅter som en bra idé! Kan någon göra en mall eller ska jag?
"To be, or not to be..." -William Shakespear
18 feb, 2014 12:40 |
|
Wolf
Elev |
Kör på du!
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 18 feb, 2014 12:40 |
|
Borttagen
|
Du kan
18 feb, 2014 12:41 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen