Prs mellan mig och Fairy Tale
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan mig och Fairy Tale
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Haha, okej, jag börjar dååh, men huuur?
22 jan, 2014 21:35 |
|
Fairy Tale
Elev |
22 jan, 2014 21:41 |
|
Borttagen
|
Men du måste börja xD
22 jan, 2014 21:42 |
|
Fairy Tale
Elev |
23 jan, 2014 06:21 |
|
Borttagen
|
Börjar väl då. När jag kommer hem från skolan
23 jan, 2014 06:29 |
|
Fairy Tale
Elev |
23 jan, 2014 17:06 |
|
Borttagen
|
Okii... Börjar men har typ ingen inspiration cx skrev 5 sidor på en uppsats just... Gahh
______________ Jag har just stigit av bussen som jag åkt med till skolan och går nu med raska steg in till den stora skolbyggnaden. Jag blåser på mina händer för att försöka hålla dem varma. Den första snön har just fallit och alla sitter innomhus för att det är så kallt. Själv hatar jag att vara inne och trots att det är så kallt väljer jag att stanna utomhus. Först måste jag föra mina böcker in iallafall. Efter att jag fört mina böcker sätter jag mig på en bänk vid ingången till skolan och försöker hålla mig varm. 23 jan, 2014 17:14 |
|
Fairy Tale
Elev |
Nej! Jag var sen igen! Faaan. Jag sprang mot skolan och kutade in mot ingången. Lektionen var igång. Tio minuter sen igen.
-Du är sen, Isaac, sa våran fröken surt. -Ja förlåt, sa jag och satte mig på min plats.
23 jan, 2014 17:57 |
|
Borttagen
|
Jag går in till första lektion som är engelska. Isac är försenad igen som vanligt. Jag följer ointresserat med lektionen och antecknar det vi ska anteckna.
Om femtio minuter ringer det ut och alla rusar ut, förutom jag och Liv, min bästa vän. Jag plockar lugnt ihop mina saker och går ut ur klassrummet och för mina böcker med Liv. Alla sitter i klungor och pratar med varandra. Jag och Liv ställer oss vid ett hörn och pratar om en bok som vi läst. 23 jan, 2014 18:03 |
|
Fairy Tale
Elev |
-Så har du sett Liv? Frågar Mattias, min bästa kompis.
-Asså hon är fett snygg! Säger han igen och kollar mot dem, Liv och Hayley står och pratar. -Mm, säger jag men tänker mest på Hayley. Hon är bättre.. (Förlåt för dålig text, men jag har en väldigt stor idepropp i hjärnan)
23 jan, 2014 18:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen