PRS med JustMe!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med JustMe!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
"Aja! Jag måste hem!" Säger jag. "Men vi ses ikväll va?".
Alla tre nickar. Idag var det 3 år sedan vi fyra träffats. Vi skulle sköta ett skolarbete ihop. Varje år brukar vi gå hem till någon och se en film som vi alla fyra gillar. Idag skulle vi till Embry. Jag tar den långa vägen hem,
21 jan, 2014 17:54 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med JustMe!
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen