Twilight {Prs} Grymmen & TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight {Prs} Grymmen & TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
" Vad är det?" Sa Alice och tittade på tjejen.
" Varför får hon inte gå?" Sa Jasper och tittade nyfiket. " Väck inte Renesmee nu va, vi måste vara tysta, Bella är med henne och nattar henne i rummet bredvid " sa Rosalie ännu högre. 20 jan, 2014 20:47 |
|
TildeW
Elev |
20 jan, 2014 20:50 |
|
Borttagen
|
" Vad väntar vi igentligen på?" Sa jag och tittade på alla.
" Hej.. Nu sover hon.." Sa Bella och log sitt sötaste leende. " Vad duktig du är!" Sa Edward och kramade om henne. 20 jan, 2014 20:52 |
|
TildeW
Elev |
"Okej, Lyndsy nu tar vi det lugnt!" Viskar jag för mig själv.
"Jag ska på dejt med Embry!" Drar jag till som en lögn så jag kan gå.
20 jan, 2014 20:53 |
|
Borttagen
|
Jag ser att alla varulvarna hajar till.
" Du? Med Embry?" Sa Jacob och flinade. " Skärp dig Jaocb, låt henne gå då " sa Bella och nickade åt Lyndsy. 20 jan, 2014 20:56 |
|
TildeW
Elev |
Yes! tänkte jag och log. Jag gick ut genom dörren och inne i stan mötte jag Embry.
"Skulle inte du vara hos Cullen?" Säger Embry.
20 jan, 2014 20:58 |
|
Borttagen
|
" Bella! Vad skulle det vara bra för?" Suckade Jacob.
" Men låt henne gå om hon vill " sa Bella och satte sig i Edwards knä, han la sina armar om henne och kramade henne. " Okej.. Vad ville ni prata om?" Sa Carlisle 20 jan, 2014 21:04 |
|
TildeW
Elev |
"Hur då?" Säger Embry.
"Jag glömde en sak!" Ljög jag och sprang tillbaka. Jag öppnade dörren och ställde mig i öppningen där alla satt.
20 jan, 2014 21:09 |
|
Borttagen
|
". Lundsy, vad gör du här?" Sa Alice som hade fått syn på henne först av alla..
20 jan, 2014 21:11 |
|
TildeW
Elev |
20 jan, 2014 21:12 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen